Arvaa paljonko painan (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Zara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ootte ihania :) Lämmittää mieltä tuo 60+ enemmistö. Urheilu näköjään kannattaa! Erityisesti lihaskuntotreeni...

Painan itse asiassa noin 70kg kuvassa, tiukan punttitreeni jakson jäljiltä :) (Ilman treeniä paino normaalisti 64kg huitteilla..)

[QUOTE="zen";23268426]riippuen tietty pituudesta, mutta aika samalta näytät ku määki.. eli 60-65kg[/QUOTE]

Heh meni ohi toi sun pituus tos alussa. Mut arvaus pysyy samana.. :D

No tuosta kuvasta ei näy onko sulla lihasta vai löllöä. Lihaksikkaana voit painaa helposti 65-70kg etkä olis yhtään ylipainoinen vaikka bmi ylärajoilla oliskin. Veikkaan kuitenki 58-62kg.

[QUOTE="Zara";23268432]Ootte ihania :) Lämmittää mieltä tuo 60+ enemmistö. Urheilu näköjään kannattaa! Erityisesti lihaskuntotreeni...

Painan itse asiassa noin 70kg kuvassa, tiukan punttitreeni jakson jäljiltä :) (Ilman treeniä paino normaalisti 64kg huitteilla..)[/QUOTE]

Sul on hyvät treenit ollu!! mut noissa vaatteissa ei tosiaan nää mitä sul on tiukkaa ja mitä vois olla "löllöö".. :D

[QUOTE="Zen";23268467]Sul on hyvät treenit ollu!! mut noissa vaatteissa ei tosiaan nää mitä sul on tiukkaa ja mitä vois olla "löllöö".. :D[/QUOTE]

Get ur point - mut ei tänne viitti laittaa mitään kovin härskejä kuvia ;)

Vatsa kyl on edelleen "löllö" :( toisaalta en edes halua treenata NIIN tiukaksi itseäni et tissit häviää... Eli kait se maharölly on sit välttämätön paha jos haluaa säilyttää naisellisia muotoja..

[QUOTE="Zara";23268432]Ootte ihania :) Lämmittää mieltä tuo 60+ enemmistö. Urheilu näköjään kannattaa! Erityisesti lihaskuntotreeni...

Painan itse asiassa noin 70kg kuvassa, tiukan punttitreeni jakson jäljiltä :) (Ilman treeniä paino normaalisti 64kg huitteilla..)[/QUOTE]

Näytät tosi hoikalta 70-kiloiseksi. Olisin arvannut enintään 64 kg.

täh :O

[QUOTE="Zara";23268490]Get ur point - mut ei tänne viitti laittaa mitään kovin härskejä kuvia ;)

Vatsa kyl on edelleen "löllö" :( toisaalta en edes halua treenata NIIN tiukaksi itseäni et tissit häviää... Eli kait se maharölly on sit välttämätön paha jos haluaa säilyttää naisellisia muotoja..[/QUOTE]

Onks sulla lapsia tai siis oletko ollut raskaana?
Mä olen nyt treenillä saanut jonkun verran lihaksia itseeni :D Ennen oon ollut pelkkää luuta ja nahkaa..MUTTA tolle mahalöllölle ei tapahdu mitään!!Vatsaa kun jännittää vähänkin niin se on ihan kivikova mutta siinä on silti toi typerä löllö päällä :kieh:

Onks sulla lapsia tai siis oletko ollut raskaana?
Mä olen nyt treenillä saanut jonkun verran lihaksia itseeni :D Ennen oon ollut pelkkää luuta ja nahkaa..MUTTA tolle mahalöllölle ei tapahdu mitään!!Vatsaa kun jännittää vähänkin niin se on ihan kivikova mutta siinä on silti toi typerä löllö päällä :kieh:

Ei lapsia (ainakaan vielä :) )

Oon sen mallinen (kaikki suvun naiset on), että ylimääräiset tulee tohon etureppuun ja sitä on vaikea saada tiukaks ennen ku paino on t o d e l l a alhaalla, enkä halua näyttää nälkiintyneeltä..

Siihen röllyyn kun keksisi jonkun keinon...

Yhteistyössä