Arvaa mun paino (kuva)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arvaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lähivuosien misseistä vain Viivi Pumpanen on yltänyt rasvaprosenttiin 20%. Muiden lähivuosien missien rasvaprosentit ovat olleet 23-30%. Lisäksi missien bmi on nykyisin lähempänä 18,5-20.

http://www.iltasanomat.fi/miss-suomi/art-1288339524568.html

Vaikka sinä väittäisit mitä, on minun kehonkoostusmus mitattu kuntosalilla ja tulos on keskivertoa lihaksikkaampi nainen. Kehoni (yli)paino koostuu siis sekä keskivertoa suuremmasta määrästä lihasta että suuresta määrästä rasvaa.

Tässä lisäksi kuvia eri kehonkoostumuksista esimerkiksi.

1. Nainen vähän lihasta, paljon rasvaa, ennen ja jälkeen.
losing-weight-fast-05.jpg

2. Nainen paljon lihasta, paljon rasvaa, ennen ja jälkeen.
bodydietwiki.com_beforeAFterCoaching.png

Oma kroppani on samaa kehonkoostumustyyppiä, kuin kuvassa 2.
Hyi vittu!
Tuo alempi laiheliini on sairaan näkönen!

Ja meinaat, että kehonrakentajat on ainoa porukka, joilla lihassamassa on "poikkeava"?
Kuules, mä voin kertoa sulle, että on ihmisiä, jotka liikkuu ihan perkeleesti ja niiden painoindeksi on 19, mutta rasvaprosentti 30. Sitten on niitä, jotka ei tee pahemmin mitään merkittävää, mutta niiden painoindeksi on 25 ja rasvaprosentti alle 20.
Mikäli olisit vähääkään vaivautunut selvittämään painoindeksin pätevyyttä, niin olisit löytänyt tiedon, jossa kerrotaan sen pätevän ainoastaan puoleen väestöstä. Mikä tarkoittaa siis sitä, että puolet väestöstä ei hyödy mitenkään kyseisestä lukemasta. Itseasiassa siitä voi olla enemmänkin haittaa.
Laihat läskit tuudittautuvat uskomaan olevansa hyvässä kunnossa, kun painoindeksi väittää niin, vaikka ne oikeasti hukkuu laardiin. Sitten on taas ne, joilla rasvaa on oikeastaan hyvä määrä, mutta painoindeksi saattaa kertoa jotain muuta, sitten nämä urpot alkaa "laihduttaa" typerin keinoin ja saavatkin painonsa putoamaan ymmärtämättä, että itseasiassa niillä on pienentynyt ainoastaan lihasmassa.

Miten sillä, joka ei tee mitään, on rasvaprosentti matala ja sillä joka liikkuu paljon, korkea? En ymmärrä. Kaiken järjen mukaan pitäisi olla toisin päin.

nimimerkki noh... miksi 52kg rasvaprosentti olisi juuri 23%? Voi se olla vaikka 15% tai 30%. Itselläni on BMI 21 ja rasvaprosentti (ainakin InBody mittausten mukaan) noin 18%.

Miten sillä, joka ei tee mitään, on rasvaprosentti matala ja sillä joka liikkuu paljon, korkea? En ymmärrä. Kaiken järjen mukaan pitäisi olla toisin päin.

nimimerkki noh... miksi 52kg rasvaprosentti olisi juuri 23%? Voi se olla vaikka 15% tai 30%. Itselläni on BMI 21 ja rasvaprosentti (ainakin InBody mittausten mukaan) noin 18%.

Toi johtuu siitä, et noh ei tajuu, että ihmisillä on hyvin eri kilomääriä lihaksia kropassa ihan ilman, että olisi joku kehonrakentaja. Noh haluaa vain jankata. No, kyllä mä jaksan jankkaa tästä sen kanssa.

Kuvan perusteella sinulla ei ole millään tavalla poikkeava ruumiinrakenne eikä poikkeuksellisen paljon lihaksia. Olet vain syönyt liikaa.

172 cm pitkä nainen painaa ideaalitilanteessa 52 kiloa jolloin rasvaprosentti on 23%. Sinäkin voit päästää näihin mittoihin pelkästään syömällä vähemmän. Tästä et pääse yli eikä ympäri.

En ole missään vaiheessa väittänyt, että ruumiinrakenteeni olisi poikkeava millään tavalla. Poikkeava ruumiinrakenne olisi joku ihan extreme-outo. Normaaliruumiinrakenteet ovat kaikki meso- ecto- ja endomorph ja kaikki niiden välimuodot. Inbodyn mukaan mulla on joka tapauksessa keskivertoa enemmän lihaksia (rasvan lisäksi). Eikä tämä ole mitenkään poikkeavaa. Sen tässä jokainen lukija (sinä poikkeus) jo ymmärtää, että tiedän itsekin syöneeni myös liikaa. Osoittaa kyllä varsinaista typeryyttä väittää, että joka ikisellä naisella olisi täysin sama kilomäärä lihasta (unohda nyt ne kehonrakentajat tässä lauseessa!). Jos mun pitäisi päästä sun määrittelemiin ideaalimittoihin joutuisin sulattamaan kehostani sekä lihasta että rasvaa! En halua alipainoon. Normaalipaino riittää!

Viestiin 56 lisäys.

Lihasmääräni painottuu pääasiassa vyötäröstä alaspäin(reidet, pohkeet, vatsa). [Liikun jalkapainotteisesti ja teen heittämällä 100 vatsalihasta]. Alakropassa mulla on lisäksi ruurin osa rasvasta, koska olen päärynän ja tiimalasin välimuoto.[Tämä selittää todella paksut reiteni]. Yläkropasta olen rasvan alta hyvin sirorakenteinen ja siten hyvin lihakseton.

Yhteistyössä