Ärsyyntyisittekö moisesta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Salkkarit kun alkoi niin mies sanoi lasten kuullenkin, että Mulkkarit alkaa!!!

Minulle tuli taas tunne, että olen melkoisen moukan kanssa naimisissa :(

Tuo on totta kai yksittäinen juttu, kyllä näitä riittää vastaavia...

Mikä siin nyt sit ärsyttää?? Varsinainen mulkkarithan se on koko ohjelma... enemmän olisin huolissani niistä tuhansista lapsista, jotka jo alle kouluikäisinä äitinsä kanssa joka ilta ko. kökköä katsovat

No hellan duudelis. Ootas ku lapsesi menee kavereilleen kylään tai kouluun. Siellä sitä oppii jos jonkunlaista kielenkäyttöö. Ei tossa edes mitään kamalaa ollu. Voihan sitä -jos lapsi jää sitä toistelemaan- sanoa etttä olipa isi rumasti sanottu, niin ei saa sanoa.

Meilläkin on välillä hurjaa menoa, mutta ei lapset sen rumemmin puhu siltikään. Pitää osaa ottaa rennostikin. Minä saatan haukkua miestäni tunariksi, ääliöksi... Ja hän minulle samalla tavalla. Lapsille opastetaan, että elkää ketään koulussa menkö tollain sanomaan. Kotona voi joskus vähän pelleillä, mutta muita pitää kunnioittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:
En. mutta johtuu siitä että olen itse ihan yhtä moukka ja heitän aika mautonta herjaa välillä. :)

Peesi. Mä olen erikoistunut mauttomaan huumoriin. Yksi hauskimmista jutuista on kun itse, tai joku muu pieraisee raikuvasti. Se kertooneekikin jo mauttomuusasteeni. :D :whistle: B)

Yhteistyössä