ärsytystä fb:ssä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kalmukki:
Mä taasen luen hemmetisti mieluummin niitä kivoja juttuja kuin sellaisia elämäänsä kyllästyneiden tyyppien vinkumisia.

tai sit et suunnilleen kirjotetaan näin:
käytiin lasten kaupungilla shoppaileen ja löyty MEANDIN ihanat paidat.
eli tulee mieleen et tässäki asiassa piti heti mainostaa MEANDI,ihan ku se ei ois riittänyt et kirjottaa shoppaileensa.

eikö siellä muuten pysty säätelemään jostain sitä, kenen jutut tulee näytille? aattelin vaan, että vois monen fb:ssä pyörivän mamman arkea parantaa... :whistle:
ite kyllä osaan surrauttaa niitten tekstien ohi, jotka ei kiinnosta. eikä ole ollut tarvetta päivääni niillä pilata.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kalmukki:
Mä taasen luen hemmetisti mieluummin niitä kivoja juttuja kuin sellaisia elämäänsä kyllästyneiden tyyppien vinkumisia.

tai sit et suunnilleen kirjotetaan näin:
käytiin lasten kaupungilla shoppaileen ja löyty MEANDIN ihanat paidat.
eli tulee mieleen et tässäki asiassa piti heti mainostaa MEANDI,ihan ku se ei ois riittänyt et kirjottaa shoppaileensa.

Haa, meillä on varmasti yhteinen fb-kaveri. Todellakin ymmärrän mitä tarkoitat. Ei ole kyse kateudesta vaan sellaisesta perusuomalaisuudesta. Eihän suomalainen luonne ole tottunu siihen, että joku hehkuttaa olevansa "niin tunnollinen työntekijä, etten edes sairaana olisi töistä lähtenyt muuten, mutta kun työkaverit pakotti. No onneksi huomenna pääsen taas töihin." tai "kirppispöytäni on tuottanut kahdessa päivässä jo 200 euroa, taidan ottaa vielä lisäviikon kun noin hyvin menee kaupaksi".
Minuu ainaki ärsyttää tommonen liika ittensä mainostaminen. Ja se fb:ssä vaarallista onkin, että kun sinne itse kirjottaa jotain asiana johonkin sävyyn, niin mistä tiedät, mihin sävyyn kaverit sen sitten lukee??
Mutta ton kaverin oon jo piilottanu uutisvirrasta, kun niin ärsyttää.

Minkä IHMEEN takia ap ylipäätään ON koko helvetin facebookissa...Vai onko sen kanssa sama juttu kuin tän fucking palstankin kanssa, että sieltä ei OSAA olla pois, vaikka haluaisikin...?
:D:D:D
Kysyn, kun en tiedä. En ole koskaan facebookissa ollut, enkä sinne todellakaan myöskään koskaan mene.

MIKÄÄN muu ei tunnu saavan ihmisiä niin sekaisin kuin tuo muotivillitys. Kellä ei ole siellä kuin 6 kaveria, kellä 150, lähes joka päivä saa täältä plussaltakin lukea, miten se paikka vituttaa, mutta KAS KUMMAA, SILTI sielllä pitää renkkua mieltään pahoittamassa.

Ettekö te saatana voi nähnä niitä Ritua ja Sirpaa tai laittaa niille tekstiviestiä, MIKSI teidän pitää facebookiin laittaa tämäniltainen baariasu ja huomenna päivistystä siitä miten tukanjuuri on kipee...

Ei tajuu, mutta JUU, ei miun tarvihekaan :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Minkä IHMEEN takia ap ylipäätään ON koko helvetin facebookissa...Vai onko sen kanssa sama juttu kuin tän fucking palstankin kanssa, että sieltä ei OSAA olla pois, vaikka haluaisikin...?
:D:D:D
Kysyn, kun en tiedä. En ole koskaan facebookissa ollut, enkä sinne todellakaan myöskään koskaan mene.

MIKÄÄN muu ei tunnu saavan ihmisiä niin sekaisin kuin tuo muotivillitys. Kellä ei ole siellä kuin 6 kaveria, kellä 150, lähes joka päivä saa täältä plussaltakin lukea, miten se paikka vituttaa, mutta KAS KUMMAA, SILTI sielllä pitää renkkua mieltään pahoittamassa.

Ettekö te saatana voi nähnä niitä Ritua ja Sirpaa tai laittaa niille tekstiviestiä, MIKSI teidän pitää facebookiin laittaa tämäniltainen baariasu ja huomenna päivistystä siitä miten tukanjuuri on kipee...

Ei tajuu, mutta JUU, ei miun tarvihekaan :xmas:

kerroin aikasemmin miksi olen siellä.

mua ei kiinnosta kellä on kavereita 100 tai 1000,itellä on vain sellasia kavereita kenen kans olen muutenkin tekemisissä,en halua mitään puolituttuja ja siitä syystä että niille ei kuulu mitä mun elämässä tapahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
kertoo myös lastensa henk.koht. asioita ja ne ei todellakaan kuuluis sinne.

Paras kuulemani: Nooralla (nimi muutettu) alkoi menkat!

Noora 13 v arvostaa varmaan ihan hitosti sitä, että äiti kertoo tuon kaikille Facebookissa! :o

joo tai pikkuvauvan ripuloinnit!:(

Jos mulla ahdistaa niin en ole fb:ssä siitä kertomassa vaan todennäköisesti siivoan raivoissani. Pitäisköhän muistaa joskus mainita, että olin tänään vartin vihainen :D Mulle on aivan sama mitä ihmiset kirjoittaa, kunhan kirjoittasivat jotain. Mulla on aivan liian hiljaisia kavereita |O

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kerroin aikasemmin miksi olen siellä.

mua ei kiinnosta kellä on kavereita 100 tai 1000,itellä on vain sellasia kavereita kenen kans olen muutenkin tekemisissä,en halua mitään puolituttuja ja siitä syystä että niille ei kuulu mitä mun elämässä tapahtuu.

"siis mua jotenkin niin ottaa kaaliin että jotkut kaverit fb:ssä kirjottaa vain positiivia asioita,ihan kun niillä ois aina ja vain niin ruusuista elämää..kampaajat pitää heti ilmottaa,herkulliset leivonnaiset,käytettiin lapsia siellä ja täällä jne jne.
ihan niinkuin se ois kaikkein tärkeintä mitä kaikkea ihanaa elämässä tapahtuu prkl!

ja toinen on se että siellä uteliaana luetaan kavereiden juttuja mutta ite ei koskaan mitään sinne kirjoteta.

ja kolmas sitte vielä että sinne raapustetaan viiden minuutin välein mitä on tehty ja mitä seuraavaksi tapahtuu.

sori mut ärsyttääpähä vain!"

Sinä reilu kaveri olet! Sinulla siis ei ole siellä kavereina kuin niitä, kenen kanssa olet muutenkin tekemisissä, mutta silti et heille kehtaa suoraan sanoa, mitä mieltä heistä TODELLISUUDESSA olet, vaan haukut heidät plussalla :(. Sorry, mutta et kyllä kovin reilulta kaverilta vaikuta...

Yhteistyössä