ärsytystä fb:ssä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

!

Vieras
siis mua jotenkin niin ottaa kaaliin että jotkut kaverit fb:ssä kirjottaa vain positiivia asioita,ihan kun niillä ois aina ja vain niin ruusuista elämää..kampaajat pitää heti ilmottaa,herkulliset leivonnaiset,käytettiin lapsia siellä ja täällä jne jne.
ihan niinkuin se ois kaikkein tärkeintä mitä kaikkea ihanaa elämässä tapahtuu prkl!

ja toinen on se että siellä uteliaana luetaan kavereiden juttuja mutta ite ei koskaan mitään sinne kirjoteta.

ja kolmas sitte vielä että sinne raapustetaan viiden minuutin välein mitä on tehty ja mitä seuraavaksi tapahtuu.

sori mut ärsyttääpähä vain!

No kuka hullu nyt henkilökohtaisia juttuja ja vaikeuksiaan sinne kirjottaa kaikkien nähtäville? Lähinnä vaivaannuttavaa lukea semmosia juttuja kuten "Aborttiin menossa! tai "Mies pettää"

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No kuka hullu nyt henkilökohtaisia juttuja ja vaikeuksiaan sinne kirjottaa kaikkien nähtäville? Lähinnä vaivaannuttavaa lukea semmosia juttuja kuten "Aborttiin menossa! tai "Mies pettää"[

niimpä.
nämä jutut säästetään tänne lussalle ! :xmas:

No kuka hullu nyt henkilökohtaisia juttuja ja vaikeuksiaan sinne kirjottaa kaikkien nähtäville? Lähinnä vaivaannuttavaa lukea semmosia juttuja kuten "Aborttiin menossa! tai "Mies pettää"

Tai näitä tee-se-itse-tommy-tabermann- päivityksiä jotka haiskahtavat ullakkohuoneelle ja halvalle punaviinille:
"Keneenkään ei voi luottaa, ei edes itseensä "
"Elämä valuu sormieni välistä kuin hiekka"
"Synkkyys, pimeys, epätoivo, tunnelin päässä ei valonpilkahdustakaan"
Jne :xmas:

Sitten kun kysyy että mikä on, niin ei koskaan saa vastausta siihen :D

mun mielestä on paljon kivempi lukea niitä positiivisia juttuja.. joskus vihaan niitä, juurikin niillä hetkillä ku itsellä menee heikosti ja olen jollekin kateellinen :D (mitä veikkaan myös ap:n tapauksessa)

yks kaveri valittaa koko ajan ja kertoo tosi tosi henkilökohtaisia asioitaan siellä.. kavereina hänellä kuitenkin vaan tuttujakin, pyytelee itse melki kenet tahansa kaveriksi..
kertoo myös lastensa henk.koht. asioita ja ne ei todellakaan kuuluis sinne.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Tai näitä tee-se-itse-tommy-tabermann- päivityksiä jotka haiskahtavat ullakkohuoneelle ja halvalle punaviinille:
"Keneenkään ei voi luottaa, ei edes itseensä "
"Elämä valuu sormieni välistä kuin hiekka"
"Synkkyys, pimeys, epätoivo, tunnelin päässä ei valonpilkahdustakaan"
Jne :xmas:

Sitten kun kysyy että mikä on, niin ei koskaan saa vastausta siihen :D

Joo, mä en kans ihan tajuu. Tulee olo, että voi kauhea, onko tuo nyt ihan masentunut. Ja sit ku yrittää kirjottaa jotain piristävää, niin ei saa vastausta.

Alkuperäinen kirjoittaja .:

Paras kuulemani: Nooralla (nimi muutettu) alkoi menkat!

Noora 13 v arvostaa varmaan ihan hitosti sitä, että äiti kertoo tuon kaikille Facebookissa! :o

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
siis miksi ihmeessä sä olet edes mennyt mukaan FB hommaan alunperin ? :D

kaveri sai puhuttua mut yli ku se kauan jankkas siitä,sanoin että mua ei kiinnosta ja nyt siellä kuitenki ollaan.
mut kyl mä ite sielä kirjottelen mutta en jokaista wc käyntiä tms. ;)
ja rohkenen sen myös sanoa jos joku päivä v*tuttaa!

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
no mitä hemmettii sun mielestä sinne pitäis sit kirjottaa? :D

:laugh:
Ei mitään, eikun sekin ärsyttää. :D

no sillee tavallisiaki asioita esim. käytiin kyläileen,tai mitä hassua lapset on tehny.
eikä aina vaa et hei,mää meen tänään kampaajalle tai mies teki kynttilä illallisen jne jne.
eikä toisin myöskää aina valittaa.

Mä yleensä kirjotan niitä positiivisia.. Kiva piristää muidenki päivää :) Tai no saattaa se jonkun päivän näköjään pilatakin :D Mua kans ärsyttää ne jotka siellä rutkuttaa koko ajan jostain.

mun mielestä on paljon kivempi lukea niitä positiivisia juttuja.. joskus vihaan niitä, juurikin niillä hetkillä ku itsellä menee heikosti ja olen jollekin kateellinen :D (mitä veikkaan myös ap:n tapauksessa)

yks kaveri valittaa koko ajan ja kertoo tosi tosi henkilökohtaisia asioitaan siellä.. kavereina hänellä kuitenkin vaan tuttujakin, pyytelee itse melki kenet tahansa kaveriksi..

en ole kateellinen,siitä ei ole kyse.
joku varmaan ymmärtää mitä mää tarkotan..en jaksa koko ajan kirjottaa samaa asiaa..

no mä joudun tunnustamaan, että joskus lipsahtaa päivitykseen jotain sellaista, mitä ei ehkä serkun kaiman tarttis lukea. mutta mä kans luotan siihen, ettei mun juttuja lue ne, joita ei kiinnosta. enkä aina vaan marisekkaan, sen puoleen... :ashamed: :D

Yhteistyössä