Ärsytysketju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja painepesurit pannaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ärsyttää kun suomen peli ei kulje. Mistään ei saada kiekkoo sisään, oikein pelottaa illan peli. Kaiken lisäksi täällä meillä on niin pimeetäkin. On mulla lapsikin, mutta se vaan syö ja nukkuu.

Ärsyttää naapurin perhe, jossa joka ikinen ilta on äiti vs teinit ottelu!
Vit*t lentää ja ovet paukkuu. Oma 2-vuotias kuulee, ja on siinä sitten kiva nukutuksen lomassa selitellä mitä paska ja helvetti tarkottaa! Eniten tässäkin ärsyttää se, että se äiti siellä eniten karjuu.

Ärsyttää meidän isännöitsijä, joka on niin kusipäinen ukko kun vaan voi olla.

Ärsyttää oma mies, joka ei ole ikinä läsnä, ei ikinä kuuntele oikeesti mitä mä tai lapsi puhutaan. Lukee ja möllöttää vaan.

Ärsyttää kun mies ei muistanut mitenkään Äitienpäivänä!
Minä sain nousta vauvan kanssa ylös klo 5, hän nukkui pojan kanssa pitkään.
Ei tullut kahveja, ei ollut piirtäny korttia tms lasten kanssa, ei mitään.

Iltapäivällä haki äidilleen kukkakaupasta jonkun kalliin asetelman, toi toki myös mulle jonkun yhden kuppasen kukan. Tyyliin äidilleen 30€, mulle 2€.,

VITUTTAAA!!!!!!!

Mua ärsyttää, kun tällaisillä palstoilla ymmärretään tahallaan väärin ja vedetään johtopäätöksiä ihan omasta hihasta.

Ärsyttää, kun liikennevaloista ei lähdetä ripeästi vaan jäädään etsimään vaihdetta siinä vaiheessa kun edellinen jo liikkuu. Joka paikkaan rakennettavat liikenneympyrät ärsyttävät myös.

Ärsyttää, kun numero kakkonen kiusaa esikoista, joka taas huutaa kuin palosireeni.

Ärsyttää, kun työhommat meinaa jäädä tekemättä keskustelupalstojen takia.

Ärsyttää, kun ajattelee, että kerrankin voi olla kotona koko päivän ihan rauhassa, niin esikoiselta katkeaa hammas, jota pitää lähteä päivystykseen korjailemaan (mies meni) ja sillä aikaa itse seisoin pihalla paahtavassa auringonpaisteessa vahtimassa kakkosta ja sain ilmeisesti jonkinlaisen auringonpistoksen ja oksensin koko illan. Tapahtui meillä äitienpäivänä.

Minua ärsyttää se, että olen saamaton vätys. Työhön meno edessä, eikä ko. työ kiinnosta yhtään. Tekisi mieli vaihtaa, mutta edut+palkka ovat niin hyvät, että tällä pohjalla tuskin saan parempaa. Tekisi mieli opiskella, mutta siitä kärsii elintaso, eikä vapaa-aikaa olisi koskaan....Voi P.... miten saamaton tyyppi olen.

Yhteistyössä