P
painepesurit pannaan
Vieras
Alkoi niin paljon ottamaan päähän että on aivan pakko tänne siitä valittaa! Meillä asuu naapureina aika paljon eläkeläisiä, jotka innoissaan nyt keväällä ovat alkaneet tekemään jos jonkinlaista pihahommaa. Meillä on 5-kuinen vauva, joka nukkuu yhdet pidemmät päiväunet päivän aikana, ja nyt hän oli tunnin verran sikeästi koisinut niin naapuri alkoi pesemään painepesurilla meidän yhteistä aitaa!! (Siis omalta puoleltaan.) Siihen vauva sitten heräsi, enkä saanut häntä millään enää nukkumaan vaikka vedin vaunut eteisen puolelle ja yritin siinä heilutella. Kun painepesurin ääni loppui, vein takaisin ulos, niin eiköhän naapuri sitten alkanut hakkaamaan vasaralla aitaansa. Mitä lie nauloja naputteli. (Hän ei meitä nähnyt, koska välissä on varasto.) Tämä samainen naapuri on aiemmin mm. lastannut peräkärryään viskomalla sinne kovaäänisesti jotain tavaraa, tietysi päiväuniaikaan sekin. Ja silti yhtenä päivänä hän sanoi, että "yritän olla täällä hissukseen kun teillä on vauva ulkona". Juu niin varmaan! Nyt keväällä muutenkin olen huomannut, että ihmiset sirkkelöi ja tekee kaikenlaista tosi äänekästä. Eikö ihmiset käy töissä...? Vauva ei niistä äänistä hätkähdä eikä herää jos olemme liikkeellä, mutta omassa pihassa kyllä herää jos tulee tarpeeksi kauan jotain kovaa ääntä. Huh, helpottipa kun sain tätä purkaa! Kiitos vaan.
Niin, lisään vielä, että pakko valittaa tästä täällä, kun enhän minä voi naapuria kieltääkään tekemästä omalla pihallaan mitä tykkää... Voisiko omakoti- ja rivitaloalueille julistaa sellaisen kiellon, ettei klo 12-15 välillä saa tehdä mitään kovaa meteliä aiheuttavaa?!?!
Kirjottakaapas muutkin mikä teitä ärsyttää!
Niin, lisään vielä, että pakko valittaa tästä täällä, kun enhän minä voi naapuria kieltääkään tekemästä omalla pihallaan mitä tykkää... Voisiko omakoti- ja rivitaloalueille julistaa sellaisen kiellon, ettei klo 12-15 välillä saa tehdä mitään kovaa meteliä aiheuttavaa?!?!
Kirjottakaapas muutkin mikä teitä ärsyttää!