Ärsytysketju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja painepesurit pannaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

painepesurit pannaan

Vieras
Alkoi niin paljon ottamaan päähän että on aivan pakko tänne siitä valittaa! Meillä asuu naapureina aika paljon eläkeläisiä, jotka innoissaan nyt keväällä ovat alkaneet tekemään jos jonkinlaista pihahommaa. Meillä on 5-kuinen vauva, joka nukkuu yhdet pidemmät päiväunet päivän aikana, ja nyt hän oli tunnin verran sikeästi koisinut niin naapuri alkoi pesemään painepesurilla meidän yhteistä aitaa!! (Siis omalta puoleltaan.) Siihen vauva sitten heräsi, enkä saanut häntä millään enää nukkumaan vaikka vedin vaunut eteisen puolelle ja yritin siinä heilutella. Kun painepesurin ääni loppui, vein takaisin ulos, niin eiköhän naapuri sitten alkanut hakkaamaan vasaralla aitaansa. Mitä lie nauloja naputteli. (Hän ei meitä nähnyt, koska välissä on varasto.) Tämä samainen naapuri on aiemmin mm. lastannut peräkärryään viskomalla sinne kovaäänisesti jotain tavaraa, tietysi päiväuniaikaan sekin. Ja silti yhtenä päivänä hän sanoi, että "yritän olla täällä hissukseen kun teillä on vauva ulkona". Juu niin varmaan! Nyt keväällä muutenkin olen huomannut, että ihmiset sirkkelöi ja tekee kaikenlaista tosi äänekästä. Eikö ihmiset käy töissä...? Vauva ei niistä äänistä hätkähdä eikä herää jos olemme liikkeellä, mutta omassa pihassa kyllä herää jos tulee tarpeeksi kauan jotain kovaa ääntä. Huh, helpottipa kun sain tätä purkaa! Kiitos vaan.

Niin, lisään vielä, että pakko valittaa tästä täällä, kun enhän minä voi naapuria kieltääkään tekemästä omalla pihallaan mitä tykkää... Voisiko omakoti- ja rivitaloalueille julistaa sellaisen kiellon, ettei klo 12-15 välillä saa tehdä mitään kovaa meteliä aiheuttavaa?!?!

Kirjottakaapas muutkin mikä teitä ärsyttää!

Hei, tämähän voisikin olla hyvä ketju - kaikki kertoo mikä ärsyttää niin omat ärsytykset ehkä laimenevat.. tai stten ei!

Eli mua ärsyttää:

- se että ihmiset voivottelevat kaikenmaailman asoita. Voi kun se vauva itkee niin paljon -tyyppisesti. Ja se että niin moni kitisee kuinka vaikeaa ja raskasta äitiys on. Että sitten kun itse nauttii tästä hommasta eikä koe sitä mitenkään raskaaksi - vaan päinvastoin - niin saa tuntevansa olevansa ihan friikki!

- aviomies joka ei vielä päälle 3-kymppisenäkään hallitse viinankäyttöä, vaan kun lähtee ulos pitää aina vetää lärvit. Ja sitten vielä selitellä että "en mä ois halunnu mutku muut tarjos"

- se, että työasioista ei pääse ihan kokonaan eroon mammalomallakaan.

- se, että aviomies ei tunnu kantavan todellista vastuuta vauvan asioista ja se että se ei saa mitään aikaan. Isyyslomalla kun oli niin suurin osa hommista jäi tekemättä ja itte sain autoonkin vaihtaa renkaat.....

Täällä ärsyttää ja paljon yks samperin talonmies! Voi juma että voi ihminen on ahdasmielinen ja naisia alistava..vielä tänäpäivänä tasa-arvon yhteiskunnassa törmää tuollaiseen idioottiin, joka ei edes häpeile käytöstään.

Katselin lokeroita, jotka oli aakkosjärjestyksessä. Tämä kusipää seisoi metrin päässä ja virnisteli ja tuijotti herkeämättä minua. Sitten sanoi, että ne on aikalailla aakkosjärjestyksessa! No joo kiitos vaan, huomasin kyllä. Ahdistuin ja törkkäsin kuoren lokeroon. Tämä sieppasi sen ja kysyi kenelle sää tän aioit laittaa. Sanoin nimen. Hah, arvasin! Arvasin että et sinä sitä kuitenkaan osaa oikeeseen laittaa! Jatkoin vaan kävelyä pois päin.. Olin aivan äimänä. Ja tällä herralla on tapana tehdä tätä naistenlyttäystä ihan vakituiseen.. Tekis mieli lytätä vähän sitä äijää..

MIstä kummasta olen tämmösen miehen löytänytkin. Aamusta alkaen täys p. vaikka meillä juhlapäivä. Kukista puhui, mutta eipä ilmestynyt. Känny soi ja siinä se ukko olikin jo jalka ovenvälissä menossa, kaverin uutta auto kuulemma kokeilemaan, olipa unohtanut kertoa. Ja ei tietoa koska tulee. Helvettiin vois ton ukon heittää.

minua ärsyttää tällä hetkellä nykyinen työmäärä... Ensin ihan sikapitkiä työpäiviä, joita sitten vielä kotona jatkan ja sitten huushollaus päälle kun muut ei viitsi/jaksa kun on kiire omiin juttuihin. TEEN KOHTA LAKON.

Ärsyttää myös tientukot, jotka ajelevat 100 aluella 70:iä ja keräävät peräänsä hirmuletkat rekkoja, hevoskärryjä ja töistä kotiin tulevia...

Ärsyttää myös poikani nykyinen uusi kaveri - minusta tuntuu ettei siitä pojasta seuraa mitään hyvää. Nyt mietin miten fiksusti erottaa pojat toisistaan.

Tällä hetkellä ärsyttää kaikki pienet tekemättömät asiat kuten: pesuainetelineen laitto pesuhuoneen seinälle (ollut puoli vuotta laittamatta), omien kotisivujen teko loppuun, likaiset ikkunat, vauvan vaatteiden inventaario, omien kesävaatteiden roudaus varastosta ym.
Mihin kummaan aika oikein katoaa? Kavereita ei "ehdi" tavata, ei ehdi harrastamaan, lätkämatsit tulevat liian myöhään.... Kyllähän näitä riittää :)
Superärsyttävää on tosiaan teidentukot, kuten edelliselläkin.

Just nyt ärsyttää julkinen liikenne, joka ei tunnu Helsingissä koskaan toimivan silloin kun minä käytän sitä.... aina junat, bussit, ratikat (ja varsinkin ratikat) myöhässä myöhässä ja jumittaa kaiken maailman valoissa. Eikä ihmiset tiedä miten niissä käyttäydytään. Aikuiset ihmiset ryysii esim. lähijunaan sisälle ennen kuin minä vaunuineni pääsen sieltä ulos. Siis voi helvetti. ENSIN ULOS JA SITTEN SISÄÄN! Onko sitä niin vaikea käsittää?

Hei tää on "hauska" ketju! xD

Mua ärsyttää kaverit, jotka lapsen saatuaan ei kykene enää keskittymään hetkeksikään mihinkään muuhun kuin siihen lapseen. Ja siis itselläni on 10-kuinen lapsi.
Eli esim. jos tavataan niin, että lapset on mukana, äiti vain hössää hellittämättä lasta, vaikka siihen ei olisi mitään tarvetta. Esim. Lapset leikkivät lattialla ja oma vaikka aivastaa, niin johan pitää lopettaa lause tai toisen kuuntelu kesken ja ihmetellä sitä suureen ääneen ja pitkään. Puhelimessa ei voi puhua, vaikka lapsi nukkuisi kun jatkuvasti pitää päivystää itkuhälytintä tai kurkkia oven raossa! Julkisilla paikoilla, kuten kahvilassa, äiti menee paniikkiin tai stressaantuu välittömästi kun lapsi ilmaisee olevansa tyytymätön oloonsa ja sitten äidin pitääkin päästä kotiin, seinien sisälle turvaan... jne.jne.

Kiitos tästä kiukun laimennusketjusta!

Mua taas ärsyttää yläkerran (asumme kerrostalossa) uraäiti joka lähtee töihin klo 06 joka aamu ja kopistelee portaat alas korkkareillaan niin kovaäänisesti, että aina heräämme siihen!! Lapsemme kun herää yleensä 6.30 niin se olisi ihanaa saada nukkua edes siihen asti. Mut ei - klop, klop, klop kaikuu rappukäytävästä. Ärsyttää.

Mua ärsyttää eräällä toisella keskustelupalstalla eräiden kirjoittajien ärsyttävä tapa kertoa murheellisista asioista kaikissa ketjuissa. Kun joku aloittaa ketjun ihan arkipäiväisestä asiasta niin eikö vaan aina samat kirjoittajat kirjoittavat siihen kuolleesta kaveristaan/lapsestaan/vanhemmastaan tms. Sitten kukaan ei kehtaa kirjoittaa enää alkuperäisestä aiheesta, ettei kuulostaisi epäkunnioittavalta toisen surua kohtaan ja ketju kuihtuu pois. Pahoittelevat vaan kohteliaasti. Toki ikävistä asioista voi ja pitääkin kirjoittaa, mutta ei _joka ikiseen ketjuun_.

Toinen ärsyttävä asia on, kun hyvin toimivia risteyksiä muutetaan liikenneympyröiksi tai valo-ohjatuiksi. Antaisivat niiden olla rauhassa ja keskittäisivät rahat vaikka hengenvaarallisten liittymien korjaamiseen ja tärkeissä kohdissa olevien puuttuvien kaistamerkintöjen paikkaamiseen.

Ihana kun saa sanoa ääneen ärsyttävistä asioista. Nämä ovat niin mitättömiä asioita ettei niitä voi muulloin ääneen sanoa.

Mua ärsyttää minä itse, kun roikun ihan liikaa netissä. Töiden jälkeen netti päälle, ja pyykinpesun ja rieskanleipomisen ohessa on vähän väliä pitänyt vilahtaa tietokoneelle. Aivan on takamus jumissa tästä istumisesta. Ärsyttää ihan oikeesti, kun olen niin vetämätön!

Ärsyttää ihan sairaasti se, että oon valikoinut aviomiehekseni ja lasteni isäksi täyden idiootin. Tai itse asiassa ärsyttää se, että minä olen oikeastaan meistä se idiootti, kun kuuntelen samaa lässytystä kuin oma äitini on koko elämänsä kuunnellut. "Kun tää homma on vaan tehtävä." Ja niitä riittää...

Ärsyttää sisäänpäinlämpeävät mammapiirit, joihin ei paikkakunnalle muuttaneena näytä pääsevän sisälle MILLÄÄN!

Ärsyttää purkamattomat muuttolaatikot, tekemättömät kotityöt ja yltiöuhmakas nelivuotias. Ja se, että nämä imevät elämänvoimani niin, että mihinkään muuhun ei riitä jaksamista.

Ärsyttää myös se, että mua nykysin vain ja ainoastaan ärsyttää oikeestaan kaikki.

Ärsyttää aivan järjettömästi kotityöt. Etenkin ruuanlaitto. Joka halvatun päivä pitää kokata ja kun on kohta kolmatta vuotta putkeen kotona niin kertakaikkiaan menee ihan totaalisesti hermot perunoiden kuorimiseen. Ja sitten kun itte tekis mieli laihtua kesää kohden ja tehdä vaikka ruokaisa kanasalaatti niin silti on pakko tehdä vielä miehelle ja muksuille jotain "kunnon ruokaa" joten ruuan tekemisen määrä vaan lisääntyy. Mä niin vihaan välillä ruuan laittoa ettei mitään määrää!!!

Ja koska siitä ruuan laitosta ja syömisestä tulee ihan jumalaton sotku niin keittiö on koko ajan kun hävityksen kauhistus. Ja koska keittiön siivoamiseen menee niin paljon aikaa niin koko asunto on ihan sekaisin kun ei ehdi siivota. Ja sitten jää pyykitkin pesemättä. Ja kun sitten saan viikonloppuna miehen muksujen kanssa ulos ja asunnon kunnolla siivottua niin sitten niillä tuleekin nälkä ja pitää alkaa laittaa ruokaa ja koko rumba alkaa taas alusta.... AAARRRGGGGHHHH!

Kiitos tästä ketjusta.

Mua ärsyttää se että vuorokaudessa on vain 24 tuntia! Ja ärsyttää että siitäkin ajasta menee 1½ tuntia autossa istuessa ruuhkassa ja 3 tuntia illalla telkkarin edessä! Olis muutakin hommia, saakeli, mutta ei saa aikaiseksi.

Ärsyttää että juuri valmistuneena on pakko mennä töihin jotta joskus saisi muutakin työtä, vaikka on kaksi pientä lasta. CV täynnä aukkoja kolmekymppisellä on varsinkin omalla alallani kuin kuolemantuomio.

Ärsyttää että olen lihonut niin paljon ettei ole mitään päällepantavaa vaikka kaappi tursuaa vaatteita. Ärsyttää että naama on täynnä finnejä vaikka olen jo aikuinen.

Tässä nämä päällimmäiset, kiitos kun jaksoitte lukea!

Minua ärsyttää se, kun miehen kanssa sovitaan, että hän tulee ajoissa töistä, hän on kotona klo 19 normaalin 19:30 sijaan. Lisäksi minua ärsyttää se, että hän käy minun koneellani tekemässä jotain juttuja, niin etten saa nettiä auki ilman ylimääräistä räpläämistä.

Mua ärsyttää myös kaikki nykyisin. Erityisesti ärsyttää se, että tyttärellä on joku kitinävaihe menossa, kitisee KOKO AJAN. Ärsyynnyn siitä, ja sitten ärsyynnyn itseeni koska en kestä kitinää ärsyyntymättä. En saa mitään tehtyä, koska kaikki aika menee kiukun hillitsemiseen, ja sitten mies tulee hyväntuulisena töistä kotiin ja odottaa että mä passaan sitä loppuillan ja sitten vasta ärsyttääkin. Enkä silti saa lähdettyä ulos täältä kotoa vähän rauhoittumaan ja viettämään aikaa yksin, ja sekin ärsyttää!

Kuin tilauksesta tähän päivään :-)

Ärsyttää, että on yhtäkkiä alkanut hermo kiristyä ilman mitään selkeätä syytä. No, mitä nyt neljän muksun lisäksi tuossa oli appivanhemmat viikon nurkissa pyörimässä ja yksin saa tätä arkea pyörittää, kun isäntä on kaiken aikaa joko töissä tai yrittää saada tätä edelleenkin keskeneräistä taloa valmiiksi (kohta 4v.asuttu). Ärsyttää, että isännän hyvistä tuloista huolimatta mikään ei koskaan tunnu riittävän. Nytkin pitkä lista, mitä pitäisi hankkia ja hankkia.. Ja viimeisenä listalla sitten ehkä mahdollisesti itsellekin jotain uutta vaatetta tänä kesänä tai sitten seuraavana... Kaikki "ylimääräiset" eurot uppoaa vielä tähän taloon ja pihaan. Ärsyttää, että on pitänyt rakentaa näin monimutkainen ja -muotoinen talo, jossa on ihan sikana töitä. Ikkunanpesu-urakka on loppusuoralla. Vain neljäkymmentä ikkunaa, joissa ruutuja noi 300 yhteensä. Ärsyttää, ettei tuotakaa raaski kellään toisella teettää!

Ärsyttää, että minä kotona viihtyvä ihminen en viihdykään joka päivä kotona. Ärsyttää, että töistä myös jaksavat muistuttaa ja kaivata. Ärsyttää, että väkisinkin tulee huono omatunto, kun kuuntelee niitä työpaikan juttuja..

Mihin ne kosteat päreet ja lehmänhermot nyt yhtäkkiä on hävinny?! ÄRSYTTÄVÄÄ!!!
Ja mitään en oo tänään saanu aikaseksi, vähänkö ärsyttäääääää!!!!!

Tämä oli vasta alkua... ;-)

Muakin ärsyttää niiiiiin paljon ettei rahat riitä mihinkään nyt kun olen kotona! Kun laskut on maksettu jää just ruokaan rahaa, ja jos jotain muuta haluaa niin sitten loppukuu eletään parilla kympillä. Lapsellekin haluisin ostaa vaatteita mutta kun ei oo rahaa. Helv*** kun ei mieskään voi hankkia itelleen parempipalkkasta hommaa!!!!!! Puhuu siitä jatkuvasti mutta ainuttakaan työhakemusta ei ole lähettänyt kolmeen vuoteen! Että ottaa päähän!

Mikäpä ei ärsyttäisi =D
Äsken ärsytti suunnattomasti, kun avasin ulko-oven ja tuuli toi tullessaan ihan järkyttävän kananpaskan hajun naapurista! Onneks ei vauva nuku tolla puolella taloa..

Alkuperäinen kirjoittaja Pööpi:
Ärsyttää ihan sairaasti se, että oon valikoinut aviomiehekseni ja lasteni isäksi täyden idiootin. Tai itse asiassa ärsyttää se, että minä olen oikeastaan meistä se idiootti, kun kuuntelen samaa lässytystä kuin oma äitini on koko elämänsä kuunnellut. "Kun tää homma on vaan tehtävä." Ja niitä riittää...

Ärsyttää sisäänpäinlämpeävät mammapiirit, joihin ei paikkakunnalle muuttaneena näytä pääsevän sisälle MILLÄÄN!

Ärsyttää purkamattomat muuttolaatikot, tekemättömät kotityöt ja yltiöuhmakas nelivuotias. Ja se, että nämä imevät elämänvoimani niin, että mihinkään muuhun ei riitä jaksamista.

Ärsyttää myös se, että mua nykysin vain ja ainoastaan ärsyttää oikeestaan kaikki.

Missä on noin omituisia mammaporukoita? Kurjaa :(

Ärsyttää se, kun asutaan 6. kerroksessa eikä hissi toimi. Joku äijä kävi maanantaina tutkimassa asiaa, sen jälkeen ei ole näkynyt yhtään korjausmiestä. Soiti hissifirmaan, ei ehditä tulla kun on LOMIA. Meillä ole AKUUTTIA tarvetta, eli kukaan ei ole juuttunut hissiin. Voi V..... voiko joku firma pyöriä yhden lomailevan ukon varassa?

ärsyttää kun mun miehestä on kuoriutunut täysi kusipää. Jos mua joku harmittaa tai ärsyttää tai mietityttää niin sen sijaan että se tukisi tai ymmärtäisi tai osoittaisi sympatiaa niin se suuttuu tai alkaa käyttäytyä tosi vittumaisesti. Ihan kun mä en enää saisi olla surullinen tai näyttää negatiivisia tunteita. Jos mä olen jollekin ärsyyntynyt niin se tuntuu menevän aina sen puolelle mikä/kuka mua ärsyttää. Viddu mikä sosiaalinen äly sillä on - tai siis sillä ei ole sellaista. Tai sitten se ei vaan enää jaksa kiinnostua vaimonsa asioista. Mun pitäisi esittää aina hyväntuulista ja onnellista pikkuvaimoa. Helvetti.

V****U että ÄRSYTTÄÄ epärehelliset ja häikäilemättömät ihmiset! Oli keskimmäisen tytön uimakoulu tänään. ja laskin siksi aikaa hattuhyllylle kotelon missä oli mun aurinkolasit (vahvuuksilla ettei mitkään ihan halvat) kun kuivasin ja autoin likkaa pukemaan (alle 10 min) niin eikö joku S****nan K***PÄÄ ollu pölliny ne!!!!!!

Siis siellä oli äitejä lapsineen ja jotain uimariharrastaja-pikkulikkoja!! Mä en voi kuvitella että ihmiset on noin PASKOJA!

Toivottavasti saa H*****IN moisen päänsäryn, mulla kun on taittovikaa jonkun verran ja melko vahvat linssit!

Yhteistyössä