Ärsyttävin palstalainen !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suomalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Enkö mä olekaan ärsyttävä? Ettekö te vielä tunne MINUA? Joku eilen sanoi että Virpi on kaikkein iljettävin tyyppi täällä ja minä olin hetken oikein otettu! Vähän kuin julkkis tai jotain...

Ei kukaan, ei ole syytä ärsyyntyä kenestäkään, kun oma elämä on kunnossa:) Sellaiset ihmiset vain ihmetyttää, jotka ärsyyntyvät toisista, mikä silloin on ihmisessä vikana? Oma elämä päin peetä?

Toisaalta sellaiset palstalaiset ihmetyttää, joiden maailmankuva on kovin suppea, eivätkä arvosta muuta, kun sitä omaa näkemystään.

Mua ei myöskään virtuaalihenkilöt pääse ärsyttämään riittävästi, että heitä tänne listaisin. Eniten mua kuitenkin ihmetyttää nää säännölliset "kuka on ärsyttävin"-gallupit, jotka useimmiten (kuten tässäkin tapauksessa) aloittaa joku harmaana kirjoittava.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Suomi on ihan virallisesti kaksikielinen maa.

Siksi kannatan perussuomalaisia, että hurrinkielestä päästäisiin eroon suomessa.

Mutta tällä palstalla et pääse nyt ainakaan eroon siitä. Voit toki vaihtaa palstaa, jos et ymmärrä kaikkea lukemaasi täällä. =)

mä vaan jätän nykyään huomiotta kaiken mitä Svea (vai mikä se oli) kommentoi, en ymmärrä mitään siitä mitä hän kirjoittaa, mutta ei tuo nyt mitenkään ärsytä.
Eikä mä muutenkaan sanoisi ketään palstalaista pelkästään ärsyttäväksi, sillä jokainen meistä osaa olla ärsyttävä, ja jokaisella on myös hetkensä...

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Suomi on ihan virallisesti kaksikielinen maa.

Siksi kannatan perussuomalaisia, että hurrinkielestä päästäisiin eroon suomessa.

Mutta tällä palstalla et pääse nyt ainakaan eroon siitä. Voit toki vaihtaa palstaa, jos et ymmärrä kaikkea lukemaasi täällä. =)

sitä kun ei ymmärrä välillä suomeksikaan, saati "hurrinkielellä" tai muulla
:whistle:

On aivan luonnollista etteivät suomalaiset opi helposti kieliä. Juuri siksi meille ruotsinkielisille pitää olla omat koulutkin, koska suomalaiset ovat heikkolahjaisia.

Yhteistyössä