Alkuperäinen kirjoittaja näin on----<<><<====++???:Ehdottomasti EWI
mitä? Ewihän on kaikessa eriskummallisuudessaankin jotenkin niin luttana ja söötti tapaus...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja näin on----<<><<====++???:Ehdottomasti EWI
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:jäikö pakkoruotsi lusimatta vai mikä sveasveassa tökkii?
Ootko joku hurrinkielen ihannoitsija?.
no enpä erityisemmin. tuo kysymys kertonee jotain ap:n älykkyysosamäärästä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Suomi on ihan virallisesti kaksikielinen maa.
Siksi kannatan perussuomalaisia, että hurrinkielestä päästäisiin eroon suomessa.
Alkuperäinen kirjoittaja rouva ruotsinkielinen:On aivan luonnollista etteivät suomalaiset opi helposti kieliä. Juuri siksi meille ruotsinkielisille pitää olla omat koulutkin, koska suomalaiset ovat heikkolahjaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Tuli tosta kielikysymyksestä mieleeni:saako täällä puhua esim saameksi tai romanikieltä?
Englantia?Tmv?Saako venäläiset kirjottaa venäjäksi? Toi saame lähinnä mietityttää,vaikken sitä osaakkaan,mutta jostain syystä olen kiinnostunut kielestä vaikken pohjosesta olekkaan!
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Tuli tosta kielikysymyksestä mieleeni:saako täällä puhua esim saameksi tai romanikieltä?
Englantia?Tmv?Saako venäläiset kirjottaa venäjäksi? Toi saame lähinnä mietityttää,vaikken sitä osaakkaan,mutta jostain syystä olen kiinnostunut kielestä vaikken pohjosesta olekkaan!
Muistaakseni niitä kieliä saa käyttää joita modet ymmärtää. En tiedä sit heidän kielitaidostaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Timppa ja Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Tuli tosta kielikysymyksestä mieleeni:saako täällä puhua esim saameksi tai romanikieltä?