Ärsyttävin palstalainen !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suomalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
jäikö pakkoruotsi lusimatta vai mikä sveasveassa tökkii?

Ootko joku hurrinkielen ihannoitsija?.

:laugh: no enpä erityisemmin. tuo kysymys kertonee jotain ap:n älykkyysosamäärästä :whistle:

vastauksesi kertoo myös jotain sinun älykkyysosamäärästa. ken itsensä ylentää hän toisen alentaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Tuli tosta kielikysymyksestä mieleeni:saako täällä puhua esim saameksi tai romanikieltä?
Englantia?Tmv?Saako venäläiset kirjottaa venäjäksi? Toi saame lähinnä mietityttää,vaikken sitä osaakkaan,mutta jostain syystä olen kiinnostunut kielestä vaikken pohjosesta olekkaan!

Muistaakseni niitä kieliä saa käyttää joita modet ymmärtää. En tiedä sit heidän kielitaidostaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Tuli tosta kielikysymyksestä mieleeni:saako täällä puhua esim saameksi tai romanikieltä?
Englantia?Tmv?Saako venäläiset kirjottaa venäjäksi? Toi saame lähinnä mietityttää,vaikken sitä osaakkaan,mutta jostain syystä olen kiinnostunut kielestä vaikken pohjosesta olekkaan!

Muistaakseni niitä kieliä saa käyttää joita modet ymmärtää. En tiedä sit heidän kielitaidostaan ;)

Ok.Eli mitä jos mode ei osaa ruottia?Tai saamea?Bannataan???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Timppa ja Herra Majuri

No eihän Timppa ärsytä, sillähän on välillä ihan hyvät jutut.
Osaa sentään perustella omat mielipiteensä, toisin kuin majurireppana joka lähinnä morkkaa muita ja saa itsensä vaikuttamaan typerältä :D

Suomi, ruotsi ja englanti ovat yleisesti hyväksyttävät kielet keskusteluissa, näin siksi, että se helpottaa esim moderointia. Oletetaan, etteivät moderaattorit puhu/ymmärrä esimerkiksi saamea.

Yhteistyössä