Ärsyttävin blogi ikinä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Dilledong"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"Dilledong"

Vieras
Onko ketään muuta jota ärsyttää suunnattomasti tämä yksi blogimaailman "tähdistä", eli blogi joka kuvaa erään norjalaisen vaimon elämää meren äärellä..

Kuinka paljon voi yksi ihminen ottaa kuvia vain ja ainoastaan; itsestään, merestä, villasukista ja vilteistä? Ja tuo "oman tyylin" kuvaaminen ja itsensä esittely, se vaan voi lähteä käsistä!

Olin aluksi innokas blogin lukija. Melko äkkiä kuitenkin alkoi tulla ähky, sitten epäuskoisuus, sitten iski jo ärtymys. Kuvia jokaisesta asukokonaisuudesta, aina sama asento poseerata. Ja se yletön oman elämänsä fanittaminen! Yööök!!!

Ja ennen kun joku ehtii ottaa sen kuuluisan kateuskortin esiin.. Olen tässä tätä omaa fiilistäni tutkiskellut, ja löytänyt vain ja yhden kateuden aiheen. Miten jollain parin ihanan muksun äidillä VOI olla noin paljon vapaa aikaa, että ehtii pohtimaan jokaiselle päivälle "nerokkaan" vaatekokonaisuuden? Ja miten voi riittää vapaa aika niiden kaikkien vaatteiden haalimiseen??

Älä lue blogia. Itse tiedän sen blogin olemassa olon tämän palstan kautta. En ole ainakaan kahteen vuoteen vieraillut siellä, silloinkin kävin vaan kun joku linkitti jonkun jutun tänne.

Mikä pakko siis sitä blogia on lukea? En mäkään lue sitä.

Mulla on ihan samat fiilikset tosta blogista. Vaikka ihminen voi valikoida mitä lukee, niin tän blogin kirjotukset hyppää kokoajan silmille, esim facebookissa.. Ja AINA siinä on kuva tosta kirjottajasta jossain ylisuuressa villatakissaan, toinen jalka koholla, katse kaihoisana tulevaisuuteen pieni hymyn nokare huulillaan!

Ja saa ja pitääkin blogien aiheuttaa keskustelua?

Mä en kyllä ymmärrä, miten toisen blogi voi noin ärsyttää. KV ei kuitenkaan vaadi ketään blogiansa lukemaan eikä blogissaan tee vetoomuksia ja panderolleja sen puolesta, että kaikkien muidenkin täytyy pukeutua ylisuuriin villapaitoihin ja poseerata toinen jalka koholla ollakseen Hyvä Ihminen.

Ja aika kamalaa olisi, jos ei omasta elämästään tykkäisi. Toki elämässä voi mennä moni asia ihan perseelleen ilman omaa syytään. Mä tykkään omasta elämästäni, vaikka meneillään onkin kaikkea ikävää, läheisten ihmisten sairautta, kovaa kiirettä töiden ja opiskeluiden kanssa jne. Kuitenkin osaan löytää joka päivästä jotain hyvääkin. Johannakin kertonut paljon esim. Suomen-kaipuustaan. Ihan samalla tavalla sielläkin varmaan lapset ovat sutanneet spagettia hiuksiin, oksentaneet sänkyyn ja kävellyt kuraisilla kengillä sisälle. Ei niitä arjen takaiskuja tarvitse kaikille jakaa, ainakaan mun ymmärryksen mukaan KV-blogin tarkoitus ei ole olla mikään väsyneen ja vittuuntuneen kotiäidin vertaistukipaikka vaan paikka, jossa muodista, käsitöistä ja hyvinvoinnista kiinnostunut nainen esittelee tyyliään ja ajatuksiaan.

Ja c'mon, jokainen ihminen pukeutuu joka päivä, jos on hyvä maku niin vaatekaapistakin löytyy oikeastaan vaan kivoja vaatteita!

Jos haluat Johannamaisen garderoobin, niin osta tummansävyisiä istuvia, miel. pillimallisia farkkuja, rentoja vaaleita puseroita ja paitapuseroita, luonnonlangoista tehtyjä muhkeita neuleita neutraaleissa harmaan/beigen/puuteripastellin sävyissä. Kengiksi ruskeansävyisiä tyttömäisiä ja naisellisia nahkanilkkureita. Vanha monogrammivuitton rennossa mallissa. Asusta etnishenkisillä koruilla ja muhkealla rannekellolla. Tadaa, olet yhtä muodikas kuin Johanna!

Ajattele positiivisesti. Pistä vaikka norjalaisvillapaita kutimille, pura ärsytyksesi siihen :)

No voi luojan kiitos ettei väsää banderolleja bloginsa puolesta, onneks sen muutamat lukijat tekee sen puolestaan.. Joo blogien takoitus on yleensäkkin juuri kertoa bloggarin elämästä, tässä blogissa sitä vaan on selvästi siloiteltu iiiisolla kädellä. Jotkut tykkää jotkut ei, kuten minä! Ja alkuun tykkäsin blogia toisiaan lukea, mutta meni vain todellakin ylitse se oman ittensä valokuvaaminen. Ja niinkuin joku ylläolevista kommentoi, ne poseerausasennot on lähinnä noloja! :D

Mutta joo kiitos, en todellakaan halua olla "ruotsihippimuodikasikinuoriäiti" . onneksi mulle riittää, että tyyli on ihan mun omaa :D mutta hei lupaan sulle, että jos joskus haluan pukeutua niinkuin kuvailit, voin ottaa itsestäni satoja kuvia ja tehdä siitä blogin! Poseerauksen tunnistat varmasti tutuksi! ;)

En oo lukenut kahteen vuoteen.

Välillä käyn kurkkimassa sitäkin, mutta sisältö on tosiaan ollut sitä samaa jo silloin 2 vuotta sitten. Kyllähän sellainen kyllästyttää.

Pakko oli käydä pitkästä aikaa vilkaisemassa. Kuvat ovat mielestäni tosi kauniita, samoin malli + vaatteet + koti, mutta tekstit ovat kyllä niiiiiin höttöä.
En muista, onko näin ollut aina, mutta nyt ainakin lukeminen aiheutti lähinnä ällötystä.

Joo blogi nimenomaa junnaa paikoillaan! Jäänyt kyllä multakin lukematta, viimeks tainnut lukea viime vuoden puolella.. Maisemakuvat on kauniita, ja nättejä kuvia kodistakin on (vaikkei koti kyllä ole yhtään persoonallinen). Mutta joo, saishan sitä muutakin kuvata kun vaan sitä omaa naamaa ja päivän asukokonaisuuttaki! Varsinki kun vaatteet on aina kin kiusallisen samankaltaisia.. :D ehkä lastenvaatteista olos kiva joku postaus?

[QUOTE="Dilledong";30341383]

Mutta joo kiitos, en todellakaan halua olla "ruotsihippimuodikasikinuoriäiti" . onneksi mulle riittää, että tyyli on ihan mun omaa :D mutta hei lupaan sulle, että jos joskus haluan pukeutua niinkuin kuvailit, voin ottaa itsestäni satoja kuvia ja tehdä siitä blogin! Poseerauksen tunnistat varmasti tutuksi! ;)[/QUOTE]

:D

Mulla on kans jäänyt muutaman blogin lukeminen kokonaan, kun kaupallisuus on vienyt tilaa ihan oikeasta asiasta. Ja etenkin jos sitä "omaa elämää ja omaa arkea" kerrotaan blogissa, se kaupallisuus saisi kyllä jäädä taka-alalle! Mutta ehkä nuo kaupallisimmat blogistit tekevät blogejaan ensisijaisesti ilmaisten tuotelahjojen toiveesta?

Mikä tää blogi muuten on josta puhutte? Kertokaa nimi tai antakaa linkki..

Kävin vilkaisemassa ja pakko yhtyä ap:n mielipiteeseen. Turhan paljon saa rullailla alaspäin noita lähikuvia villapaidan helmasta ennenkuin eteen tulee jotain tekstiä -joka on yhtä mielenkiintoista kuin kylmä kaurapuuro. Noi kuvat on oikeasti ärsyttäviä, ehkä se että niitä on 20 per postaus tai sitten niiden asettelu: kokonainen asukuva - lähikuva laukun hihnasta -lähikuva saappaan vetoketjusta -toinen kokonainen asukuva eri asennossa -kolmas kuva eri ilmeellä -lasi viiniä.....voi plaah.
Menee samaan kategoriaan Magicpoksin kanssa, en tiedä miksi sitä on käytävä vilkuilemassa, ehkä vain siksi että saan jotain mille pudistella päätäni :D Persoonaton blogi, koti ja yhteistyön kautta saadut lastenvaatteet, joista suurin osa on näitä "kauppatakkeja" yms., mitkä saa lapset näyttämään lähinnä mallinukeilta. Mua jotenkin kuvottaa tuo tapa vaatettaa lapsia oman makunsa mukaisesti ja esitellä niitä sitten koko maalle ja hyötyä näistä lasten poseerauksista saamalla vaatteita ja kamaa lisää esiteltäväksi. Sitten haukutaan lasten missikisoja -ei nämä blogistitkaan kaukana niistä ole!