Ärsyttäviä sanoja ja lyhenteitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rrh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28329479]Lisään vielä, että EP:llä käytetäänkin kikkiliivejä. :D[/QUOTE]

Ja joskus kikit on kipiät ku imettää, eli antaa lapselle kikkimaitua. Voi tulla myös kikkitulehdus jos oikein huonosti käy. Anteeksi, poistun nyt oksentamaan.

[QUOTE="nhl";28329414]Änäri eli nhl, kertokaa viisaat mistä se voi tulla?[/QUOTE]

Siis, että mistä tulee änäri? Vai nhl?

Än-hoo-äl eli siis änäri. Ja nhl on se ameriikan kiekkoliiga. :)

kikkihiiri_mg_6896.jpg

[QUOTE="Noh";28329275]...niin, no minä kun en osaa sanoa broileri -sanaa nopeasti, en normaalilla puhenopeudella. Siinä minun syy broisku-sanan käyttöön.[/QUOTE]

Miksi pitää sanoa broileri-sana nopeasti? Ei kai tässä niin kiire ole. :O

Minusta kikki on pippeli.. :D En tiennyt, että sillä on muukin merkitys.. Oliskin tuo "vauvalle kikkiä" vähän turhan vinkeeltä kuulostanut :D mut joo.. Ärsyttävä sana mlemmissa tarkoituksissa.

Voimaannuttaa, voimaannuttava kokemus... V*tut se synnytys ketään voimaannuttaa (julkkiksille on tapana käydä näin).

Huomenta.
Minua ärsyttää kolmoskanavan kokin sanoma broiler. Sehän on suomeksi broilerI. Sekin risoo, että tarjoukessa on file. Sehän on suomeksi filee. Kaikkein eniten ärsyttää lehdissä, jopa virallisissa papereissa se, että jonkin naisen kohdalla mainitaan hänen nimensä, sitten os. toinen sukunimi. Os.on osoite! Jos halutaan kertoa tyttönimi, kuuluu laittaa o.s.

sit ei varmaa kannata tulla meille kylään :D broitsku,lol,voikkari,muikkari,ja meidän pikku neiti on ainakin puhekielessä meillä käytössä :D myös itkupotkuraivari. ruikkari ei todellakaan. mualähinnä ärsyttää kun kirjoitetaan/sanotaan äitin tai tätin.

Siiistii, tiätsä, sigamagee nämä höystettynä teiniässällä.
Jäätävä?!
Takahikiän Teijot kun "vetää brenkkuu" kun vois sanoa ihan suomeksi että "juodaanpas pullo viinaa"

Sit tiedän yhden n.35v miehen joska puhuu eksästä aina "ee-äx". Eli ei sano ex vaan eeäx.

En ole koskaan kenenkään muun kuullut sanovan noin ja aina se särähätää korvaan.

Yhteistyössä