Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:Alkuperäinen kirjoittaja 2 poika lapsen äiti:MIKÄ ON SEN BIISIN NIMI, MIKÄ LAULAA KÄVELLÄÄN, EI VÄLITETÄ MUISTA ,JOKU UUS BIISI! SOI RADIOSSA!
JOO!! se jenni vartiainen - ihmisten edessä |O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No tuo hirvee Meurmanin Kristianin uusi biisi.....Mä ajan läpi yön sun luoksesi.......
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:http://www.youtube.com/watch?v=jyLdjhCiqss
Tän kanssa meinas aikoinaan palaa käämit. Kun likka viimein unohti tämän, yhtenä päivänä bussissa joku lapsi alkoi laulaa tätä ja salamana alkoi pyöriä munkin päässäni seuraavat 2 viikkoa :kieh:
Kummeli jackpotista se biisi.Kerran mun mies soitti mulle yhden biisin, joka meni näin: Tää biisi jää soimaan sun päähän , tää biisi jää soimaan sun päähän jne |O En muista onneksi jatkoa enkä biisin nimeä, mutta hermot oli vähällä lähteä evakkoon.. :headwall:
tiedäthän persreiän se tekee perseeseen reiän...Tuli mieleen se Petri Munckin kappale levoton prinssi.. siinäkin jotain niin vastenmielistä![]()