Tänään olin menossa viemään infoon jotain papereita ja ukko sitte oli tullu tuomaan mulle pankkikorttia. Käveli mun vierellä infolle ja takas ja sen jälkeen avasin kassan. Pian mulle pomo soitti, että miksi mulla oli kassa kiinni sen takia ku juttelin ukon kanssa
Mä en tajua kuka tuommosesta alkaa pomolle soittelemaan, ku en kumminkaan ukon takia ollu kassaa kiinni laittanu, vaan kassa olis ollu yhtä kauan kiinni vaikka ukko ei sielä olisi ollukaan.
Ja viime viikolla mua ärsytti mielettömästi se, kun kassoilta kiellettiin vessassa käynti muulloin kun pausseilla, ei kai noin edes voi tehdä. Sielä sitte saa istua jalat ristissä jos on kauhee vessahätä |O Mistä sitä oikeesti löytäis jonku työpaikan jossa kaikki olis kohdallaan :headwall:
Ja viime viikolla mua ärsytti mielettömästi se, kun kassoilta kiellettiin vessassa käynti muulloin kun pausseilla, ei kai noin edes voi tehdä. Sielä sitte saa istua jalat ristissä jos on kauhee vessahätä |O Mistä sitä oikeesti löytäis jonku työpaikan jossa kaikki olis kohdallaan :headwall: