Ärsyttävää vahtimista töissä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Tänään olin menossa viemään infoon jotain papereita ja ukko sitte oli tullu tuomaan mulle pankkikorttia. Käveli mun vierellä infolle ja takas ja sen jälkeen avasin kassan. Pian mulle pomo soitti, että miksi mulla oli kassa kiinni sen takia ku juttelin ukon kanssa :o Mä en tajua kuka tuommosesta alkaa pomolle soittelemaan, ku en kumminkaan ukon takia ollu kassaa kiinni laittanu, vaan kassa olis ollu yhtä kauan kiinni vaikka ukko ei sielä olisi ollukaan.
Ja viime viikolla mua ärsytti mielettömästi se, kun kassoilta kiellettiin vessassa käynti muulloin kun pausseilla, ei kai noin edes voi tehdä. Sielä sitte saa istua jalat ristissä jos on kauhee vessahätä |O Mistä sitä oikeesti löytäis jonku työpaikan jossa kaikki olis kohdallaan :headwall:

mun entisessä työpaikassa ( iso market) on nyt joku aika sitten tullu systeemi että jos haluat vessaan sun täytyy soittaa kassapäällikölle ja kysyä lupa saatko poistua kassalta...ja tauko on tasan 12 min ja se alkaa siitä kun astut kassalta pois,ja taukopaikalle on kuitenkin jonkinmoinen matka...no onneks ei ollu mun aikana noita sääntöjä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun entisessä työpaikassa ( iso market) on nyt joku aika sitten tullu systeemi että jos haluat vessaan sun täytyy soittaa kassapäällikölle ja kysyä lupa saatko poistua kassalta...ja tauko on tasan 12 min ja se alkaa siitä kun astut kassalta pois,ja taukopaikalle on kuitenkin jonkinmoinen matka...no onneks ei ollu mun aikana noita sääntöjä

Tuola on tosi mukava porukka, mutta näköjään sielä on joku pilkun n*ssija joka soittaa ja valittaa joka asiasta |O

Jos teillä on/on ollut sellainen tilanne, että joku lusmuilee tai pitää vessataukoja vähän väliä tai tauot venyvät, niin säännöt ovat tiukentuneet?
Tuollaisista törtöistä ikävä kyllä joutuvat kärsimään nekin, jotka oikeasti vain kävisivät vessassa kun hätä iskee....

Alkuperäinen kirjoittaja Tulipeikko harmaana:
Jos teillä on/on ollut sellainen tilanne, että joku lusmuilee tai pitää vessataukoja vähän väliä tai tauot venyvät, niin säännöt ovat tiukentuneet?
Tuollaisista törtöistä ikävä kyllä joutuvat kärsimään nekin, jotka oikeasti vain kävisivät vessassa kun hätä iskee....

Sielä on kyllä tosi monia, jotka harhailee koko työvuoron ajan ympäri kauppaa tekemättä oikeastaan mitään, mutta en tiedä onko ny aivan järkevää ruveta vessassa käyntiä rajoittamaan... taidan joutua luopumaan aamukahvin juonnista, ku pitää ainaki kerran käydä kielletyllä ajalla vessassa :kieh:

Kuinka siellä nyt noin??? :o

Täytyykö ikkunaan laittaa risuja???? Tai paikalliseen tekstaten?????

Kummallista touhua, todella, enkä usko että tuota vessassa käyntiä voidaan estää...Ajattele, voi jollain alkaa menkat kesken työvuoron, siinäkö istut ja vuodat kun kahvitaukosi meni tunti sitten.....

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:

Kummallista touhua, todella, enkä usko että tuota vessassa käyntiä voidaan estää...Ajattele, voi jollain alkaa menkat kesken työvuoron, siinäkö istut ja vuodat kun kahvitaukosi meni tunti sitten.....

Niinpä ja menkkojen aikana tuntuu muutenkin olevan koko ajan vessahätä. Mä en tajua kuka tuommosta edes jaksaa vahtia, että kenellä on muutaman minuutin vessakäynnin ajan kassa kiinni |O

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:

Niinpä ja menkkojen aikana tuntuu muutenkin olevan koko ajan vessahätä. Mä en tajua kuka tuommosta edes jaksaa vahtia, että kenellä on muutaman minuutin vessakäynnin ajan kassa kiinni |O

Nähtävästi joku haluaa päteä...Ei kai siinä muuta vaihtoehtoa ole. Mutta tuo on kyllä totta, menkkojen aikaan tuntuu että vessassa saa olla vähän väliä. Kannattaisi kysyä luottamusmieheltä mitä mieltä asiasta on! Tai sitten suoraan liitosta....

Kuis se päiväkoti juttu, saitko juteltua asiasta???

Huomasinkin jo että olet sinne ketjuun tänään kirjoittanut, käyn lukemassa...

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:

Nähtävästi joku haluaa päteä...Ei kai siinä muuta vaihtoehtoa ole. Mutta tuo on kyllä totta, menkkojen aikaan tuntuu että vessassa saa olla vähän väliä. Kannattaisi kysyä luottamusmieheltä mitä mieltä asiasta on! Tai sitten suoraan liitosta....

Kuis se päiväkoti juttu, saitko juteltua asiasta???

Kyllä mä silti meen vessaan sillon ku mulla oikeesti on vessahätä, en mä ainakaan ala sielä pinnistelemään. Mulla ainaki tulee heti pää kipeeksi, jos en mee vessaan ku on hätä :x

Juu, tarhassa selvittely menossa. Aikovat pitää jonku palaverin ja katotaan sitte kuinka mennään eteen päin. Toivottavasti saadaan asiat kuntoon, paljo mukavampi viedä tarhaan, ku ei tarvi surullista poikaa sinne jättää :| Huomenna on korvienputkitus edessä, toivottavasti saadaan sillä puheongelmat kuntoon ja varmasti vaikuttaa tarhassa kavereihin, ku kuulee paremmin ja pystyy paremmin puhumaan, voi olla että siksei sitä oo haluttukaan kaikkiin leikkeihin mukaan :/

Yhteistyössä