R
Raskaana
Vieras
Mulla oli tänään joku uus neuvolantäti, kuulemma tulee nyt vakituisesti tuohon neuolaan.
Juteltiin aluksi siinä niitä näitä ja miten on mennyt raskaus ym, sitten tuli puhetta vauvan sukupuolesta ja keskustelu meni sitten näin:
Nt: Kumpikos teille on tulossa?
Minä: En tiedä, koska EI olla haluttu ottaa selvää
Nt: Jahas, no meneppäs tuohon makuulle niin kuunnellaan sydänäänet
Nt: No ihan selvä tyttö tulossa kun sykkeet 160
Olin siinä vähän aikaa hiljaa, (justhan sanoin ettei tahdota ottaa selvää!)
Minä: Ai, no viimeksi ne oli 120 ja sitä ennen on aina ollut enintään 140, että en mä oikein nuihin usko.
Nt: Kyllä minä ainakin itse katsoisin sykkeiden perusteella
Minä: No en usko kuitenkaan.
Nt: Jaa, no ei ole pakko.
Mitä miltä te olitte tuosta? Loukkaannuinko turhaan, tympäs vaan kun sanoin ettei olla haluttu ottaa selvää ja sitten lauotaan heti faktaa mutuna.
Ja nyt kun raskaana olen niin tietysti se tyttö sinne tajuntaan jäi kummittelemaan, uskotteko te nuihin poika/tyttö sykkeisiin?
Juteltiin aluksi siinä niitä näitä ja miten on mennyt raskaus ym, sitten tuli puhetta vauvan sukupuolesta ja keskustelu meni sitten näin:
Nt: Kumpikos teille on tulossa?
Minä: En tiedä, koska EI olla haluttu ottaa selvää
Nt: Jahas, no meneppäs tuohon makuulle niin kuunnellaan sydänäänet
Nt: No ihan selvä tyttö tulossa kun sykkeet 160
Olin siinä vähän aikaa hiljaa, (justhan sanoin ettei tahdota ottaa selvää!)
Minä: Ai, no viimeksi ne oli 120 ja sitä ennen on aina ollut enintään 140, että en mä oikein nuihin usko.
Nt: Kyllä minä ainakin itse katsoisin sykkeiden perusteella
Minä: No en usko kuitenkaan.
Nt: Jaa, no ei ole pakko.
Mitä miltä te olitte tuosta? Loukkaannuinko turhaan, tympäs vaan kun sanoin ettei olla haluttu ottaa selvää ja sitten lauotaan heti faktaa mutuna.
Ja nyt kun raskaana olen niin tietysti se tyttö sinne tajuntaan jäi kummittelemaan, uskotteko te nuihin poika/tyttö sykkeisiin?