Ärsyttävää kattoa kun kaveri mäiskii lastaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lähiötursas:
Mun mielestä ap on tavallaan myös osallinen tuohon kun ei uskalla puuttua, kerran lyö hieman kovempaa.....

Kyllä mä ajattelin tehdä siitä ilmoituksen mutten kyllä halua että se tietää kuka sen on tehny. Se käyttäytyy samalla tavoin lastaan kohti kaikkien nähden joten kuka tahansa vois tehdä sen ilmoituksen. Mutta kukaan ei oo tehny.

Ei ne sitä paljasta...eivätkä saa paljastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja liirum:
Ei tietenkään ole sallittua, mutta ennen kuin ilmoitat keskustele kaverisi kanssa asiasta. Itseäni inhottaa hakkaavat vanhemmat ja huutavat. Tottakai lapsille opetetaan käytöstavat, mutta keinot eivät ole hakkaaminen ja huutaminen.

Ollaan me puhuttu tästä asiasta kun mun miehenikin oli paikalla ja tämän kaverin mies. Ja ilmaistiin kyllä selkeästi että me ei hyväksytä fyysistä kurittamista missään muodossa, ei myöskään henkistä väkivaltaa (alistamista, nöyryyttämistä tms) koska se on ihan yhtä paha mun mielestä. Ja pidin esitelmän siitä mitä kaikkea pahaa tuollaisella kurittamisella voi saada lapselle aikaan. Mutta olis vissiin pitäny vielä sanoa että mä teen ls-ilmoituksen jos näen että lasta kuritetaan lainvastaisella tavalla??? Ja jos olisin sen kertonu nii olisko sit käyny niin että sievistelee meidän aikana mutta muulloin mäiskii lastaan?

:headwall: ,voi laps raukka :ashamed: .Mitenhän se vanhempi lapsraukkaa mätkii kotosalla sitten!Jotain apua heti tuohon tilanteeseen saatava,kierre ei katkea ja mitä traumoja lapsi siitä saakaan :'(

Tää lapsi on vasta 3,5v ja mun mielestä kaveri kaiken lisäksi vaatii käytöksen suhteen siltä asioita joita tuon ikäisen ei tarvi vielä edes hallita. Tai ainakaa niistä ei tarttisi rankaista noin kovasti. Vähempikin riittäis mun mielestä.

Yhteistyössä