Ärsyttävää! *huutis asiaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

......

Vieras
Myin huutiksessa 100euron hintasen tuotteen ja mulla maksutavoissa on tilisiirto,käteinen. Ja tämä ostaja haluaakin tuotteen postiennakolla! ärgh. Kuvauksessanikin lukee, etten toimita tuotteita postiennakolla. Ärsyttävää kun kohde on sulkeutumassa niin tuleekin tuollainen huutaja vielä huutamaan :/ En ymmärrä kuinka vaikea on lukea kuvausta tai kohteen maksutapoja.
Laittoi vielä minulle kauhean listan jotain huuto.netin turvallisuus sääntöjä tms. ja sanoi, ettei luota kun minulla niin paljon huonoja palautteita. Miksei sitä sitten voi huutaa joltain toiselta.

Älä suostu! Jos ostaja ei lunastakaan pakettia, joudut maksamaan sekä lähetys- että palautuskulut.

Maksutapoina siis tilisiirto tai käteinen, kuten olet kohteessa määritellyt.

Tule sen verran vastaan että ehdota sille ostajalle että sopiiko että sä lähetät sen tavaran hänelle postiennakolla, jos hän maksaa sun tilille etukäteen ne lähetyskulut. Tuossa tapauksessa häviät maksimissaan ne palautuskulut.
Itse en suostuisi ostamaan noin kallista tuotetta tilisiirrolla. Mutta en kyllä huudakaan noin kalliita jos ennakko ei ole vaihtoehto.

Joo, tosiaan kaksi kertaa lähettänyt postiennakolla. Ekalla kerralla ostaja vitkutteli sen kaksi viikkoa ennen kuin haki paketin, toisella kertaa ostaja ei hakenut pakettia ollenkaan.. Tämän takia vältän postiennakkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;23360094:
No jos ostaja maksaa postikulut eli myös sen postiennakko osuuden, niin eihän se ole sinulta pois? Saat tuon samaisen huutohinnan siltikin.

Toiset postarit kannattaa myös vaatia ennakkoon noiden lisäksi, jotta ei jää tappiolle, jos ostaja jättääkin lunastamatta.

Yhteistyössä