ärsyttäiskö teitä..??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
Jos muutamien vuosien jälkeen ottaisitte yhteyttä kaveriin jonka olette tunteneet jo pienestä saakka ja useiden sattumien vuoksi yhteys on katkennut.

Sitten saatte selville uuden nron ja laitatte viestiä jossa kerrotte et mitä kuuluu ja mitä ootte tehny..

Mä laitoin mun lapsuudenkaverille viestiä tossa parisen viikkoa sitten. Meillä katkes yhteys kun muutin pois ja aloin odottamaan vauvaa. Hän jatko railakasta elämää. Oon ajan mittaan kuullut et mitä hänelle kuuluu ja et hän on menny naimisiin ja saanu kans lapsen.

Kattelin galleriasta hänen siskon kuvia ja siellä oli kuva tästä kaverista ( on hänen veli ) Pyysin nroa ja laitoin piiitkän viestin.

Vastaust tuli viikon päästä ja siin oli " hei olit laittanu viestiä, mut unohdin vastata ku olin töissä. Ei täs ihmeempiä ja tulkaa käymään kun tänne päin tuutte".

Mä en voi sille mitään et mua rassaa et kun kysytään VUOSIEN jälkeen et "hei miten sulla menee ja mitä oot tehny" niin vastaus on " eipä ihmeempiä, mitäs sinne"- tyyliin.

Mä en enää vastannu mitään..

Oltiin kuitenkin kuin paita ja perse..

Ei mua ärsyttäis, mä nuýt en pienestä ärsyynny. Varmaan se kertois mitä kuuluu kun menisitte käymään. Ei sitä nyt teksiviestissä viitsi kertoa koko elämäntarinaa.

sama kun laitoin yhelle perhetutun tytölle ketä en ollu nähny moneen vuoteen et " hei kivä "nähdä sua monen vuoden jälkeen et mitä kuuluu ja mitä olet tehny"

Vastaus oli et " no ei mitään kummempia. Mitäs sinne"

juu en vastannu enää siihenkään ku ei ilmeisesti ees kiinnostanu.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Hmm, ehkä kuitenkin parempi vastata noin, jollei ole kiinnostunut aloittamaan yhteydenpitoa uudelleen. Miksi kertoa kuulumisia, jollei välitä?

Juuri näin, jos mulle joku hyvänpäivän tuttu laittaisi noin niin saattaisin jopa vastata samoin :ashamed:

no kyllä mäki jos olis joku random-tyyppi ketä en edes tunne, mutku ollaan tän jätkän kans oltu kavereita pian 27v ( porukat on ollu kavereita keskenään jo nuoruudesta saakka ) nii olisin ehkä "ansainnu" muutakin kuin "ei täs kummempia".

Koskaan ei missää riidoissa olla oltu.

No meillä on välimatkaa 400km et kauheen usein ei päästä näkemään.

Hän ei oo facebookis eikä missää netissä et puhelin on ainoo millä yhteyttä voi pitää.

Mutta täytyy koittaa vaikka joku pvä uudestaa viestittää tai soittaa.

mun mielestä vuosien jälkeen tilanne on aluksi sama kuin että jos tutustuisi uuteen ihmiseen. eli alkuun olisin varmaan tarkkailevalla kannalla, miettisin ehkä ko. henkilön motiiveja miksi ottaa yhteyttä vuosien jälkeen ja sen vuoksi vastaus olisi varmaan juuri tyyliin "eipä tässä sen kummempia". vastaaminen olisi kuitenkin merkki siitä, että ihan kiva kun otit yhteyttä, jos jättäisi vastaamatta se olisi puolestaan selkeä merkki että ei kiinnosta herätellä uudestaan vanhoja tuttavuuksia. ja se että vastauksen saaminen kestää voisi hyvinkin johtua kiireestä, oma aikatauluni on ainakin välillä niin täynnä että ellei asia ole akuutti niin en edes viesteihin muista/ehdi vastata.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Hmm, ehkä kuitenkin parempi vastata noin, jollei ole kiinnostunut aloittamaan yhteydenpitoa uudelleen. Miksi kertoa kuulumisia, jollei välitä?

Juuri näin, jos mulle joku hyvänpäivän tuttu laittaisi noin niin saattaisin jopa vastata samoin :ashamed:

no kyllä mäki jos olis joku random-tyyppi ketä en edes tunne, mutku ollaan tän jätkän kans oltu kavereita pian 27v ( porukat on ollu kavereita keskenään jo nuoruudesta saakka ) nii olisin ehkä "ansainnu" muutakin kuin "ei täs kummempia".

Hän ei oo facebookis eikä missää netissä et puhelin on ainoo millä yhteyttä voi pitää.

Tuossa tapauksessa jos olisin ko. henkilön vaimo niin epäilyjset kyllä heräisi kun vanhat tuttavuudet alkaa tekstailla miehelle. Eli mustasukkainen vaimo voi olla hyvinkin syy mitäänsanomattomaan viestiin. ja mieskin saattaa ihmetellä motiivejasi ottaa vuosien jälkeen yhteyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

Tuossa tapauksessa jos olisin ko. henkilön vaimo niin epäilyjset kyllä heräisi kun vanhat tuttavuudet alkaa tekstailla miehelle. Eli mustasukkainen vaimo voi olla hyvinkin syy mitäänsanomattomaan viestiin. ja mieskin saattaa ihmetellä motiivejasi ottaa vuosien jälkeen yhteyttä.

No hää voi kertoo vaimolle et ollaan tunnettu pian 27v ja ollaan perhetuttuja. Ikinä ei meillä ole ollu mitään sutinaa eikä mitään!
Yhteinen kaveripiiri on melkein ollu aina.

No jos noin mustasukkanen vaimo on niin

:o :( eri asia olis ollu jos jotain sutinaa olis ollu tai seurusteltu joskus niin ehkä eri asia. Mut kai sitä ny kavereita saa olla.

Yhteistyössä