koittais kyllä hakea töitä, mutta ei vaan natsaa. Itse kävisit töissä ja elättäisit perheen. Kuinka kauan jaksaisit vai palaisko pinna?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En tiedä. Se ei ole ollut koskaan työttömänä. Se on suostunut ottamaan aina vastaan kaikenlaista työtä ja jostain syystä vielä aina saanut töitä helposti.
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:No, jos mies sentään yrittää hakea töitä, tekee kotona jotain yms. niin kyllä mä kestäisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sillivati Seilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En tiedä. Se ei ole ollut koskaan työttömänä. Se on suostunut ottamaan aina vastaan kaikenlaista työtä ja jostain syystä vielä aina saanut töitä helposti.
Tuo on kanssa niin tuurista kiinni. Vaikka kaikki työ kelpais ja olisit valmis kaikkea tekemään, niin silti ei töitä tipu. Vääryyttä tai sitten töihin on naamaraja(vaikka varastohommiin hakisit) :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Sillivati Seilaa:koittais kyllä hakea töitä, mutta ei vaan natsaa. Itse kävisit töissä ja elättäisit perheen. Kuinka kauan jaksaisit vai palaisko pinna?
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Ei ärsytä. Harmittaa miehen puolestaJoka viikko tekee useamman työhakemuksen ja harvoin pääsee edes haastatteluun. Nytkin viikon aikana ollu jopa 2 haastattelua, mutta kumpikaan ei ole poikinu mitään. Huomenna taas yks haastattelu. Hakee kaikkea mihin vaan on työkokemusta tai mihin koulutus sopii. On datanomi ammatiltaan ja on hakenu esim. leipomoon ja roskakuskiksi.
Miekin olen työttömänä, vaikka olen hoitoalalla. Käsi-ihottuma kaventaa työmahdollisuuksia sen verran, että sijaisuuksia tippuu silloin tällöin. Nyt ollu taas pari viikkoa, ettei ole ollut töitä. Mies on ollu työttömänä jo vuoden![]()