Ärsyttääks muita sama, kun samaa naamaa käytetään monessa eri tv-sarjassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Miksi samaa näyttelijää/juontajaa käytetään monessa sarjassa samaan aikaan? Tällä hetkellä esim. Biisikärpäsen juontaja Lari Halme on ylellä siinä uudessa sarjassa Parasta aikaa, lauantaiviihteessä ja make up- viihdejutussa. Miks pitää samaa naamaa käyttää sit monessa jutussa?

ärsyttää ja juuri siittä syystä mie en kattele niitä ohjelmia.

yhteen aikaan tuntu ettei leppilammen mikkoa päässy mihinkään pakoon, ei vaikka ei ois telkkaria aukassukkaan... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitäskö niillä olla vaihtonaama ? Siitä vaan huippunäyttelijätkin pihalle yhden leffan jälkeen.

Ei, ei ei...
Eli nytkin yleltä tulee 3 juttua missä tuo Lari Halme on kaikissa.
Ei samaan aikaan esitettäisi montaa sellaista juttua missä sama henkilö.

Noista mainitsemistasi olen katsonut ainostaan sitä Parasta aikaa-sarjaa. Lari Halme on siinä todella pienessä roolissa, ei ärsytä ainakaan mua. Sarja on muuten hyvä!

Mua ärstyttää esim.ulkomaisissa rikossarjoissa se, että jos alussa vilahtaa vähänkään tunnettu näyttelijä, tietää että sillä tulee olemaan vielä isompi osa jaksossa. :D

Jotenkin sen vielä sulattaa suomessa, kun on pienet piirit.. Mut noi saippuoiden näyttelijä kierrätykset jenkeissä alkaa kyl tökkiä. Jos rinnakkaisessa sarjassa sama luuska näyttelee eri hahmoakin vielä. Plaah, eikö siellä oikeesti ole muita naamoja tyrkylle?

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Mua ärstyttää esim.ulkomaisissa rikossarjoissa se, että jos alussa vilahtaa vähänkään tunnettu näyttelijä, tietää että sillä tulee olemaan vielä isompi osa jaksossa. :D

Siis sehän on ihan selviö, että kun näkee jonku tutun jossain csi:ssä, niin heti voi sanoa "tuo on syyllinen"... Ja ihan joka kerta on oikeassa. Niin rassaavaa, menee heti alussa mielenkiinto koko juonta kohtaan.

Yhteistyössä