Ärsyttääkö muita uimahallissa äidit, jotka antavat lastensa toljottaa muita ihmisiä avoimesti ja jopa kommentoida näitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermot meni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä kai mua ainakin saa tuijottaa jos tekee mieli tuijottaa. Hymyilen yleensä lapselle ja jos lapsi alkaa jutteleen niin juttelen takas. Omiani kumminkin kiellän, koska ymmärrän että joitakin se saattaa häiritä.

Ei meillä ainakaan 1½v. (joka siis ei ole vauva) ymmärrä ettei saa tuijottaa vaikka asiasta sanoisikin.
Kaupassakin hermostutti joulun aikaan erään miehen hymyilemällä ja katsomalla miestä. Melkein kävi käsiksi lapseen ja lopulta vaihtoi jonoa todeten "saatanan tuijottava kakara".
Lapsi on tottunut siihen että yleensä kassajonossa takanamme tulevat ihmiset alkavat ensin ilmeilemään ja jossain vaiheessa juttelemaan.

Mä oisin silloin käynyt käsiksi tuohon mieheen ja oisin kyllä... (jos ois käynyt käsiksi lapseen). Mutta todennut takaisin, että "saatanan ukko, joka kakaroita tuijottaa". Ei sellaistakaan pidä hyväksyä, että joku tulee ja käy käsiksi sen takia, kun joku "tuijottaa". Ei ainakaan lapsiin.

• Tykkää
Reactions: Rockwood
Mua vähän häiritsee kassajonossa, kun ihmiset alkaa hymyillä ja jutella mun taaperolle. Varmaan se alkaa juuri siksi, kun taapero hymyilee niille. Ärsyttää vaan, kun en itse oikein osaa olla siinä. Jotenkin pitäisi itsekin sit hymyillä vähän, kun kiitokseksi siitä, että mun lapsi on huomioitu ja samalla yrittää lappaa tavaroita hihnalle. Tulee kiusaantunut olo. Vaikkakin ihan positiivistahan se on, että ihmiset höpöttää mun lapselle.

Itse en ole havainnut tuijottavia lapsia missään. Kassajonossa joku kärryssä istuva taapero saattaa katsella, mutta ei se mua häiritse. Saatan hymyillä, mutta en todella ala juttelemaan.

Uusimmat

Yhteistyössä