ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bella80 harmailee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bella80 harmailee

Vieras
mikä sinä on että kun vanhenpainraha kausi loppuu. ja aikoo mennä töihin ei siis jäädä kituuttelemaan kotihoidontuelle.ni joka puoleta satelee p:tä niskaan..eikö ihminen saa tehdä omia valintoja ne mölyt vois opetella pitämään mahassa..tai sitten voin jää kotiin,jos maksatte mulle vähintää 1500e kuussa..kylläpäs taas helpotti purkautua

Häntä pystyyn, kyllä se siitä. Muistan hyvin, kun itse laitoin esikoisen vuoden ikäisenä hoitoon, ja palasin töihin, niin jokaisellahan melkein tuntui olevan mielipide asiaan.

Nyt odotan toista, ja olen kertonut, että esikoinen jää kotiin päiväkodista, jahka pikkukakkonen suvaitsee syntyä, niin tähänkin asiaan löytyy mielipiteitä puolesta ja vastaan. Jotkut ovat sitä mieltä, että esikoinen jo niin iso, että parempi olisi jatkaa tarhassa, toisten mielestä olisi pitänyt jo ottaa ennen kakkosen syntymää lapsi pois hoidosta.

Eli tekeepä noissa hoitoasioissa niin tai näin, niin aina menee jonkun mielestä väärin päin :saint:

Jokaisen oma valinta.Siihen ei minusta tarvitse kenenkään kommentoida mitenkään.
Itse olen molempien lapsien jälkeen mennyt töihin heti kun lapset n.vuoden.
Kukaan ei kyllä onneksi minulle sanonut mitään,ehkä siinä vaikuttaa myös se että hyvin suorasukainen ja käsken suksia vit... mäkätyksineen.

Minä olen hoitanut itse kolme lastani kouluun saakka kotona, mutta on tosi hyvä, että on niitäkin vanhempia, jotka lähtevät töihin, muuten loppusi minulta työt.