Ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vihainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vihainen

Vieras
Että mun pistää vihaks mun kaveri joka kulettelee sairaita lapsiaan joka paikkaan mut heille ei kyllä saa mennä sairaana ettei vaan heidän pienin sais tartuntaa!! Meillä on vielä pienempi vauva ja tuli kylään vaik kaikki heidän lapset oli yskäisiä ja jokaisella tais olla joku antibiootti hoito päällä! Nyt on meiän poika sit ollu yli kuukauden kovassa yskässä. Vois edes sanoa ennen kylään tuloa jos ovat kipeinä! En tiedä jaksanko tätä kaveruutta enää kun tympii niin tuo ajattelemattomuus, muista viis ku omat lapset voi hyvin. Tottakai jokainen haluaa omalleen parastaan, mutta olis ihan kohtuullista ajatella muitakin.
Ja olis se ihan fiksua hoidattaa ne kipeät lapset rauhassa kotona ku kokoaika niillä on antibiootti kuureja menossa, mut kai ku ei anneta raukkojen parantua rauhassa, vaik on keuhkokuume ym. Sit välillä valittaa, että onko huono äiti, vaik ajattelen et jokainen äiti on paras lapsilleen ni tässä tapauksessa pitäis sanoa vähän muuta, oikeesti, ku vihastuttaa!!! Tottakai jos on jotain pientä nuhaa niin ei sitä tarvii neljän seinän sisälle jäädä mut jos on kunnon tauti päällä niin ei malteta pysyä kotona vaik lääkärikin on määrännyt.

Kiva jos joku jaksoi lukea tämän saarnan :wave:

Mulla kans OLI vastaava kaveri, tai ennen lapsia oltiin hyviäkin ystäviä mut lapsien myötä välimme ovat viilennet! Tää mun kaveri on ihan samanlainen mitä säkin kerroit ja mä olen huomannut sen, että tältä mun kaverilta on kaikkonnut melkein kaikki lapselliset kaverit mut täytyy sanoa etten ihmettele. Se on viel sellainen et puhuu aina vaan omista lapsistaan ja jos mä puhun meidän niin vaihtaa vaan puheenaihetta tai alkaa karjumaan omille lapsilleen! Sit se aina pyytää meidän lapsia niille hoitoon mut en kyllä vie, oikeesti sitä rähjäämistä ei kestä kukaan mitä niillä on ja mitä kielenkäyttöä lasten kuullen, huh! Kummakaan ku lapset ovat niin villejä viikareita ku olla ja voi ku ei ole minkäänlaisia kasvatusta ja käytöstapoja opetettu!

Ja he kans ovat kovia sairastamaan ja tää mun kaveri tuntuu tuovan tahalleen kipeät lapset muille kylään että muutkin olisi kipeitä kun he! Ei se voi olla muutakaan ku tahalleen tuomista ku olen sanonut siitä, jos ovat kovin kipeinä niin ei saa tulla. mut taas seuraavalla keralla kun tulevat niin heti näkee, että ainakin joku on kipeenä. Oikeesti se on niin tyhmä ettei tajua kun olen sanonut tai sit tekee kiusallaan! Mä en halua tietentahtoen varsinkaan vauvalle mitään tauteja, kerkiää se sairastaa sit vähän isompanakin. Vieläkun meidän vauvalla on alentunut vastustuskyky niin en halua käyttää koko vauva aikaa siihen et raukka joutuis vaan sairastamaan! Mut eihän tätä kaveria kiinnosta se! Hänestä on vaan hyvä jos vauvat sairastaa paljon, että saavat vastustuskykyä. Silläpä sitä ei haittaakaan vai heidän lapset sairastavat sit sanoo et antaa mielellään antibioottikuureja, huh.. Kohta ei niiden perheessä tepsi mitkään kuurit ku kokoaika niitä syötetään. Kyllä itsekin annan jos pakko on mut en kovin hevillä.

Meillä on kavereiden kanssa sanaton sopimus, että katotaan aina mikä on lasten kunto ennenkuin nähdään.. Meillä kun tuo poika on aikasta herkkä kaikille pöpöille niin ei viititä tieten tahtoen ottaa sairaita vastaan ja toisaalta ei mekään mennä ketään tahallee tartuttamaan..

On toisin muutamia jotka eivät ole tätä ymmärtäneet tai hyväkyneet.. Niiden kanssa on vaan yhteydenpito jäänyt pikkuhiljaa vähemmälle ja vähemmälle..

Jotkut ihmiset vaan ovat niin itsekkäitä ja ajattelemattomia, itse nykyään vähän valikoin kenen kanssa ystävystyn, minulla on paljon hyviä kavereita mut mukaan mahtuu näitä joiden elämä pyörii oman napansa ympärillä muista piittaamatta ja nämä kaverit ovat pikkuhiljaa hiipumassa elämästäni, onnekseni! Näiden aitojen ja ajattelevaisten kanssa on paljon helponpaa ja mukavanpaa!
Tässäkin lukiessani näitä niin voi saasta millaisia kavereita teillä on, jättäkää ne vaan oman onnensa nojaan ja olkaa kavereiden kanssa jotka oikeasti arvostaa sinua ja perhettäsi!

Yhteistyössä