Ärsyttää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti-75

Vieras
Joka kerta kun mies nukuttaa 3-vuotiaan, se jättää sen yksin ja mä joudun siitä sille huomauttaa. Olen sanonut sille monta kertaa että katsoo että se nukkuu ennenkuin lähtee pois, tuloksetta. Taas tänäkin iltana, kävin katsomassa niin mies istuu t.koneellaan ja lapsi hokee että isi jätti yksin...
Sitten se haastaa riitaa siitä, että mä muka häiritsen vaikka itse ei edes huomannut ettei lapsi nuku!!!!!!! Mä nukutan lapsen joka toinen ilta, ja olen hänen luonaan niin pitkään että tuntee olonsa turvalliseksi ja nukahtaa

Voi kiesus! Haluat siis että lapsesi ei opi nukahtamaan ilman vanhemman läsnäoloa. Onnea vaan tulevaisuudelle! Alkaa varmaan jo väsyttämään tuo systeemi kun lapsi asuu jo muualla ja sinä matkustat joka ilta häntä nukuttamaan..
Miksi ihmeessä lapsesi sitten pelkää yksin nukahtamista?

Mullakin on semmoinen pieni joka ei millään nukahda itekseen vaan olen vierellä. MIetin että miten hivuttautuisin kohti itse nukahtamista kun tähän on juurruttu. Haluaisin rohkaista itsenäisyyteen sellaisella tavalla kuitenkin joka tuntuu itsestäkin mukavalta, joten odotan sopivaa hetkeä aloittaa uusi nukahtamistapa, kun äiti ei olisikaan ihan vieressä. Mutta ihmiset on erilaisia, lapset ja äidit, ja en usko että tässä on yhtä tapaa, joka on ainut oikea.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti-75:
Joka kerta kun mies nukuttaa 3-vuotiaan, se jättää sen yksin ja mä joudun siitä sille huomauttaa. Olen sanonut sille monta kertaa että katsoo että se nukkuu ennenkuin lähtee pois, tuloksetta. Taas tänäkin iltana, kävin katsomassa niin mies istuu t.koneellaan ja lapsi hokee että isi jätti yksin...
Sitten se haastaa riitaa siitä, että mä muka häiritsen vaikka itse ei edes huomannut ettei lapsi nuku!!!!!!! Mä nukutan lapsen joka toinen ilta, ja olen hänen luonaan niin pitkään että tuntee olonsa turvalliseksi ja nukahtaa

ööö? Miksi pitää lapsen luona olla että nukahtaa??
Mä vien 3veen omaan huoneeseen,luen ja pussaan ja jätän nukahtamaan. Keksin kyllä parempaakin tekemistä illalla kuin monta tuntia hengata lapseni huoneessa..

tsemppiä ap:lle, mä ainakin ymmärrän... jos lapsi tuntee olonsa turvattomaksi niin ei pitäis jättää yksin. ja mua myös ärsyttää jatkuva vääntäminen miehen kanssa siitä, miten lasta hoidetaan!

Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
tsemppiä ap:lle, mä ainakin ymmärrän... jos lapsi tuntee olonsa turvattomaksi niin ei pitäis jättää yksin. ja mua myös ärsyttää jatkuva vääntäminen miehen kanssa siitä, miten lasta hoidetaan!

Kiitos!!!Edes joku ymmärtää huoleni!

Yhteistyössä