Ärsyttää, vituttaa, masentaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ***kele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

***kele

Vieras
Innoissani tein opparia ja nyt kun täs välis pyysin opettajaa kattoo mitä mieltä on niin oliki kaikki ihan päin persettä. *itku potku raivari*
Pitkästi olinkin sitä tehnyt ja nyt ei kelpaakaan. Ilmeisesti mä en tajua koko opparin ideaa... :/

enemmän teoriaa ja työhön liittyvä tutkimus/kysely pitäis jotenkin olla enemmän jotenkin upotettuna tähän työhön... en mä tiedä en oikein tajunnu täysin mitä se meinas..

[QUOTE="helinä-keiju";28168110]no opparin ideahan on tiivistettyä täyttä asiaa, ei mitään ylimääräistä lööperiä/täytesanoja.

mikä aihe sulla on?[/QUOTE]

asiakastyytyväisyyskysely yhdelle kaupalle...

Innoissani tein opparia ja nyt kun täs välis pyysin opettajaa kattoo mitä mieltä on niin oliki kaikki ihan päin persettä. *itku potku raivari*
Pitkästi olinkin sitä tehnyt ja nyt ei kelpaakaan. Ilmeisesti mä en tajua koko opparin ideaa... :/

jatka sitten kun tuntuu siltä. Samoin. Ensin tuntu että ei tää oo ees minun ala en ymmärrä...oon varmaan hidas siirtämään tietoa lyhyestä pitkä kestoseeen.Mikä ois helpointa se historia.

Googlaa netistä joku vastaava oppari ja katso miten se on tehty.

niin tein googlasin ja otin mallia siitä en tietenkään kopsannut..ja siinä oli kyse eri kaupasta
Silti ei kelvannut. Työssä on kerrottu kaupan historiasta perustamisesta, nykytoiminnasta
ja sitten on tulokset kyselystä analysoitu.. Mutta jotenkin mä en oo vissiin osannut ottaa
sen tutkimuksen osalliseksi siihen tarpeeksi.. Äh en tiiä mitä se oikee meinas..

Selitä lisää, mitä oot tehnyt, mksi, mitä halutaan kyselyllä muuttaa, mitä tarvitsee muuttaa. Analysoi ja viittaa analyysissäsi luotettaviin lähteisiin. Onko työssä mitään teoriaosuutta, mihin viitata analyysissä?

Yhteistyössä