Ärsyttää suunnattomasti...*valitusta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KangasP-Akka

Aktiivinen jäsen
30.01.2009
5 383
0
36
Monta viikkoa sitten sovittiin kaverin kans et 3päivä mennään viihteelle, niin että mäkin voin sitten juoda muutaman. Oon nyt ollu 2viimesintä kertaa sille kaverille kuskina ja muutenkin tulee enimmäkseen vesilinjalla mentyä aina.
Miehen kans sovittu et on ok et oon sit sunnuntain siellä kaverilla jos kauhea krapula.
Baarikin oltiin sovittu minne mennään ja nyt tää kaveri sit haluaa ihan toiselle paikkakunalle semmoseen surkeen pieneen kylän (eiku on se kaupunki mut pieni!!) ainooseen baariin. Lupas kyl et voi olla kuskina mut pointti onkin se, että mä en halua juoda yksin vaan tarkotus oli yhdessä alotella jne ja vaikka joisin yksin niin en todellakaan halua sinne kuppaseen pikkubaariin jonka tanssilattia on kärpäsenp*skan kokonen läntti ja muutenkin tiedän, että se paikka on nyt yhden kesätapahtuman takia niin täynnä ettei siellä mahdu liikkumaan yhtään...
Koitin ehdottaa että ois menty sinne tänää ja oisin ollu kuskina itse ja huomenna sit menty sinne toiseen baariin yhdessä ottamaan. Koitin soittaa tänään ja kappas tää oli menny mökille et juu hän luuli et mennää vaa huomenna et tuu sit huomenna niin mennään sinne xxx paikkaan (sinne pieneen) tai sit sinne mitä oltii sovittu ja tiedän tasan tarkkaan et se vinkuu sinne pieneen paikkaan vaan ainiin ja sinne ei voida mennä yhdessä ottaan koska matkaa n.50km ei varaa taxiin.
saisinko mä olla kerrankin itsekäs kun näin äitinä melkosen harvon tulee kunnolla viihteellä käytyä ja kaverilla ei oo muksuja eikä miestä joten voi juosta baareissa niinpaljo ku sielu sietää...
Vai pilaanko mä nyt koko hauskan?? reissun olemalla näin itsekäs...

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Miks se sinne haluaa? Miksei se halua juoda sun kaa? ihme kaveri..

Ilmeisesti kyllästynyt tän alueen baaritarjontaan (mut hei silti, tommonen kuppanen pikkupaikka!!! ) Haluaa juoda mun kans mut mä en halua juoda yhdessä siellä pikkupaikassa ja kuten jo sanoin sinne niin pitkä matka että ei varaa taxilla suhata.

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
mä pitäisin kiinni alkuperäisestä suunnitelmasta. Tai sitten pyytäisin jonkun muun ystävän mukaan.

Oliskin joku muu ystävä niin olisin jo nyt juomassa :kieh:
Kun tuli varmuuden vuoksi kurvattua alkon kautta mutta yksin en jaksa lähteä juomaan...

Niin että mitä sitä nyt sitten oikein tekis...tyytyäkkö sitten olemaan kuskina jotta kaveri pääsee haluamaansa paikkaan vai ollakko itsekäs? Ei millään jaksais tapella sitten on ilta pilalla jokatapauksessa...

Yhteistyössä