Ärsyttää nuo työnantajien joululahjapullot.

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minusta alkoholi on viisasten juoma ja jos ei ole viisas eikä osaa pitää näppejään erossa pullosta, niin kyllä siinä silloin on ihan siellä pään sisällä vikaa. Ei siitä voi työnantajaa syyttää. Minusta alkoholi on ihan hyvä ja tyylikäs lahja. Minä usein ostan hyviä viskejä lahjaksi. Tosi hyvä lahja!

Mä olen samaa mieltä. Ei se ole työnantajan velvollisuus pohtia, miten sen lahjuksen osaa kuluttaa. Eikä normaalin alkoholin käytön perheissä ole syytä hermostua lahjapullosta, vaikka olisi raskaana tai imeväinen perheessä. Osaa alkoholiongelmaton aikuinen muutenkin homman hallita.

Ja juu, mielipiteeni on tämä, vaikka olen alkoholistiperheen lapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minusta alkoholi on viisasten juoma ja jos ei ole viisas eikä osaa pitää näppejään erossa pullosta, niin kyllä siinä silloin on ihan siellä pään sisällä vikaa. Ei siitä voi työnantajaa syyttää. Minusta alkoholi on ihan hyvä ja tyylikäs lahja. Minä usein ostan hyviä viskejä lahjaksi. Tosi hyvä lahja!

Mä olen samaa mieltä. Ei se ole työnantajan velvollisuus pohtia, miten sen lahjuksen osaa kuluttaa. Eikä normaalin alkoholin käytön perheissä ole syytä hermostua lahjapullosta, vaikka olisi raskaana tai imeväinen perheessä. Osaa alkoholiongelmaton aikuinen muutenkin homman hallita.

Näin

mun isä on saanut konjakkeja, viinejä ym lahjaksi niin kauan kuin muistan.. pullokaappi on jo niin täynnä et antavat sit mulla sellaisia mitkä ei heillä niin mene. joskus nautitaan kaapista jotain porukalla, mutta suurimmaksi osaksi mun vanhemmat nauttii niitä vieraidensa kanssa illanistujaissa. mä oon aina halunnut et joku tois mullekin hyviä viinejä lahjaks =)

Oikeesti, täähän on vähän sama asia kuin se, että antaisi suklaata (pähkinäallergikot esim. pitäis huomioida), juustoja (mitäs maitoallergikot sanoo?), kinkun (toivottavasti uskonto sallii sian popsimisen) jne.

Kiittämättömyys on maailman palkka. Jos mies ei osaa pulloansa käyttää oikein, laittaa sitten kiertoon sen pullon taikka miehen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo mun ukko on saanut 8 vuoden aikana 40 pulloa eri viinaksia joululahjaksi. On tullut: vodkaa, viskiä, konjakkia, talvisotaviinaa, tervaviinaa, brandya yms. Tuolla ne on kaikki kaapissa. Mitään ei ole tarvinnut vielä avata.

mitä on talvisotaviina?

Yhteistyössä