ärsyttää noi sairaana töissä olevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaarghhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaarghhh

Vieras
pistää niin vihaks!!!pitää paskataudissa olla töissä ja nyt puol porukkaa kipeenä ja mies soitti että sillä on kipee olo,marssitin kotia.HELVATTU EIKÖ SITÄ VOIDA OLLA KOTONA KIPEENÄ MUTTA KUN KUVITELLAAN ETTÄ MINÄ OLEN KORVAAMATON.kohta se paskatauti on tietty meijän perheessä kiva kun lapset sairastaa ja minä raskaana voi VATTU

se on sitä ettei jäädä kuin vasta toinen jalka haudassa saikulle.. mutta ihan tosi ettei kaikesta pienistä oireista viitti kotiin jäädä. sitä sais aina olla kotona kun tuntuis että nyt vähän tuntuu jotain mahassa. ei sitä tiedä ennen kuin alkaa kunnolla muljaa

Tai sitte niinkun mä, kauhee flunssa, limaa keuhkoissa, keuhkot repee kun yskii, (astma pahentaa/pahenee), pää halkee ja oon ihan pihalla ja väsynyt, EIKÄ IKINÄ KUUMETTA!!!!

Vuosiin ei oo ollu!!! |O |O |O

Joo, mä tiiän tälläsiä tapauksia myös!! Sit sitä kerrotaan muille, kuinka puolikuntoisena on töihin menty, ollaan ylpeenä, hommat hoidetaan vaikka pää kainalossa, ei muista väliä, tarttukoot muihin työkavereihin, saatika asiakkaisiin!

Joo, onhan se ärsyttävää.
Mutta olettekos ajatelleet ikinä, että kaikilla ei rahaa muuten tipu mistään, jos ei tee töitä? Ihan joka päänsärystä ei raaski jäädä kotiin potemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mutta olettekos ajatelleet ikinä, että kaikilla ei rahaa muuten tipu mistään, jos ei tee töitä? Ihan joka päänsärystä ei raaski jäädä kotiin potemaan.

jep..
eikä lapsiakaan voi vaan flunssan takia olla viemati hoitoon. tarvii vaan yrittää pitää hyvää käsihygieniaa

eikös sairaslomasta saa palkkaa...

Mua taas ärsyttää ne, jotka on joka mahan nipistyksestä tai pyllyn mustelmasta sairaslomalla. Tai sitten keksii niitä oireita, kun "Ei vaan huvita mennä töihin" Jättäis työpaikkansa niille, joita työnteko kiinnostaa! Totta on, että ei mahataudissa saa mennä tartuttamaan muita, mutta ei joka pikku nuhasta tarvi sairaslomalle jäädä. Eihän sitä kerkiäis töissä oleen ollenkaan. Ja työnantaja maksaa palkan tekemättömistä töistä, ihan uskomaton tää systeemi!!!

...Tai sitten on niitä työnantajia, jotka antavat duunarin kuulla kunniansa jos sattuu sairastumaan ja vielä erehtyy olemaan töistä pois sen takia. Kun firma lähestulkoon kaatuu siihen paikkaan jos yksi kymmenestä työntekijästä tuottaa kuluja olemalla sairaslomalla pari päivää... t: nimim. Sairaana töissä vaikka henki menis tai pomo huutaa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

Yrittäjällä on omavastuu sairastumispäivä+3 arkipäivää. Sen jälkeen vasta alkaa "palkka" juosta. Että ihan joka viikko ei viitsi paria päivää huilailla, ei muuten kassa kilise.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

saa sairaslomasta tai sitten kela maksaa

on se kiva että yks ripuloi yrjöö töissä ja nyt on sitten suurinosa kipeenä!vattu tekis mieli käyä sanoa pari valittua sille tarttuttajalle et mitä sen päässä oikeen liikkuu.eikai mitään!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua taas ärsyttää ne, jotka on joka mahan nipistyksestä tai pyllyn mustelmasta sairaslomalla. Tai sitten keksii niitä oireita, kun "Ei vaan huvita mennä töihin" Jättäis työpaikkansa niille, joita työnteko kiinnostaa! Totta on, että ei mahataudissa saa mennä tartuttamaan muita, mutta ei joka pikku nuhasta tarvi sairaslomalle jäädä. Eihän sitä kerkiäis töissä oleen ollenkaan. Ja työnantaja maksaa palkan tekemättömistä töistä, ihan uskomaton tää systeemi!!!

niin, mäkään en olis tammikuussa tainnu olla kun kaks päivää töissä jos olisin yskän ja nuhan takia jäänyt kotiin...

Nyt meilläkin on puoli toimistoa poissa, kun yksi oli sairaana töissä viikko sit perjantaina... Halvemmaksi oli kunnalle tullut se yhden poissaolo.Veronmaksajien pussista poishan se vaan on...

Alkuperäinen kirjoittaja XXS:
Samaa ihmettelen minäkin eli miksi ihmiset tulevat töihin esim. hirveässä nuhassa, valittavat koko ajan kehnoa oloaan ja tartuttavat tautinsa muihinkin. |O

Näin se ikävä kyllä menee monessa paikassa ja minä olen ollut yhdessä paikassa töissä ennen missä pomo ei voinut hyväksyä possa oloja ollenkaan ja sen mielestä flunssa tai nuha ei ole syy olla pois,kun sitä aina on kaikille muutenkin..et silloin piti mennä vaikka pää kainalossa töihin halusi tai ei.

Mulla oli ennen työnantaja joka v***uili joka ikisestä saikku päivästä ja epäili niitä. Eipä paljoo silloin tullu oltua poissa.
Niin ja siinä työpaikassa, työnantaja ei kustantanu työterveyslääkäriä, vain hoitajan, jonka kirjoittama saikku ei sitten pätenyt hänen mielestään.

Nykyään uskallan jo olla saikulla ihan reilusti jos jotain on.
Meillä saa onneks saikkua myös ihan flunssasta vaikka ei kuumetta olisikaan, työskentelen nääs kassalla.

No mutta kun se on niin kiva uskotella itelleen että on korvaamaton...koko lafka kaatuu jos on pari päivää poissa töistä.Ja sit on kiva esittaa marttyyria kun on ollut kipeenä töissä eikä kukaan edes arvosta sitä... :whistle:

Joo ärsyttää tuollaiset ihmiset...MUTTA....Meillä ainakin sellainen työterveys että flunssan takia ei sairauslomaa saa ellei ole kuumetta....Eikä muutenkaan saa ellei ole "pää kainalossa". Ja työterveys sentään on Mehiläisessä...

Yhteistyössä