[QUOTE="VIP";25461121]Mä iloitsen siitä, että mulla ei oo roikkuvaa mahaa, takapuolta taj silmäpusseja, mitä noilla synnyttäneillä on! Ja sitten mä iloitsen hyvästä seksistä venymättömällä tavaralla toteutettuna ja kiinteistä rinnoistani ja muutenkin runsaan liikunnan muokkaamasta vartalostani. Sitten mä iloitsen terveydestä! Meillä ei sairasteta koskaan mitään inhottavia räkätauteja, oksennustauteja yms. Lisäksi iloitsen ihanista ulkomaanmatkoista komean puolisoni kanssa sekä oikeasta vapaa-ajasta. Ei, mä en äidit todellakaan kadehdii teidän elämää, enemmänkin oon ehkä vähän pahoillani, nimittäin jos teidän naamasta ja katkeruuden määrästä työpaikalla jotain päättelee, niin sehän on täyttä helvettiä, se vali-vali raskaus, synnytys, yövalvomiset, sairaudet, suonikohjut yms. Mulle ei vaan jotenkin riitä yksi harvahampainen hymy korvaamaan vapauden menettämistä. Ihanaa kevättä kaikille![/QUOTE]
No hohhoijaa taas. Mitäs sä sitten täällä palstalla oikein vielä roikut??? Taidat olla vaan kateellinen. Ja tiedoksi, että minäkin voin matkustaa komean puolisoni ja lapseni kanssa. Ja ihan olen myös timmissä kunnossa.