Ärsyttää niin paljon yksi sukulainen, mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaana"

Vieras
..kyseessä on itse asiassa mieheni sukulainen, mutta kuitenkin.

Kyseinen nainen on aina käyttäytynyt melko ylimielisesti minua kohtaan.

Esimerkiksi hänen miehensä syntymäpäivillä kuulin, kuinka ihmetteli toisille vieraille mieheni naismakua (ulkonäöllisiä seikkoja minusta) ja sitä kuinka kaunis miehen ex-vaimo oli heidän häissään ollut. Kerrottakoon tähän, etten ole oikeasti ruma, vaan aika persoonallisen näköinen vaan.

Eräissä toisissa sukujuhlissa hän istui meidän kansa samassa pöydässä ja oli yli-ystävällinen minulle. Oli ihanaa kun sai puhua samanhenkisen ihmisen kanssa, kehui vaatteitani, sitä miten kauniisti oli lapset puettu ja kuinka nätisti lapset käyttäytyivät ja niin edelleen. Näin kuitenkin jo siellä juhlissa, kuinka hän supatteli erään toisen sukulaisen kanssa ja molemmat katselivat minuun. Näiden juhlien jälkeisenä päivänä miehen ex-vaimo soitti minulle ja kertoi kuinka tämä sukulaisnainen oli soittanut hänelle ja haukkunut minut. Olin kuulemma hirveän omituinen, ruma ja muutenkin hirveä, kuinka se mies onkaan voinut minun kanssani ryhtyä seurustelemaan.
Pahoitin mieleni.

Nyt on niin, että meidät on taas kutsuttu samoihin juhliin. Kyseessä on iltabileet, eräät syntymäpäivät. Ei huvittaisi mennä, kun se nainen on siellä. Toisaalta tuntuu ikävältä jättää juhlia väliin sen takiakaan.

Tämän naisen puoliso on todella naisiin menevä, tiedän hänellä olevan paljon liiton ulkopuolisia suhteita ja oma vaimonsa on taas tietenkin todella kontroloiva ja mustasukkainen. Yleensä en ikinä puutu toisten suhteisiin, mutta kerrankin tekisi mieli näpäyttää tätä naista ja antaa palaa, kertoa hänen miehensä toisista suhteista. Naurettavaa ehkä, mutta olen oikeasti kyllästynyt tähän naiseen ja hänen käytökseensä.

Ihmettelen todella, että miten tämä vaimo ei ole vielä saanut tietää miehensä puuhista. Mies aika avoimesti nimittäin toimii ja kehuskeleekin näillä jutuillaan. Jopa minä olen tavannut kaksi naista, siis näistä hänen sivusuhteistaan.

Mene juhliin, mutta älä juttele sille ikävälle naiselle mitään. Ei ehdottomasti kannata alkaa puhuun sen miehen toisista naisista. Tietää kyllä varmaan itsekin jo jotain niistä.
Miksi se sun miehen ex halusi kertoa sulle, että se nainen oli haukkunu sua. Vähän outoa miehesi exältä. Halusi varmaan itsekin että pahottasit mielesi.

Menet juhliin ja nautit siellä olosta, seurstelet ihmisten kanssa ja pidät hauskaa. Ja - käyttäydy korrektisti aikuisena, varsinkin tämän toisen naisen seurassa - älä missään tapauksessa alennu hänen tasolleen! Tässä enää mitään kakaroita olla!

[QUOTE="alkup.";24807934]Ihmettelen todella, että miten tämä vaimo ei ole vielä saanut tietää miehensä puuhista. Mies aika avoimesti nimittäin toimii ja kehuskeleekin näillä jutuillaan. Jopa minä olen tavannut kaksi naista, siis näistä hänen sivusuhteistaan.[/QUOTE]

Oletko varma, ettei tiedä? Joillekin tuollainen on ihan ok. "Mustasukkaisuus"kin voi olla joku parin inside läppä.

Minustakin ihmiset varmaan ajattelevat, että olen kauhea pirttihirmu ja mustasukkainen ja mitä vielä, mutta se on sellaista meidän vitsiä, koska oikeasti olen aika päinvastainen. Siis saatan esim esittää hirveää hepulia, jos mies katsoo vierasta naista ja mies sitten oikein suurpiirteisesti kehuu naista ja paukuttaa henkseleitään. Ja sitten nauretaan päälle, mutta en usko tuon muille avautuvan.

Se mustasukkaisuus ei todellakaan ole tämän parin läppää, eikä nainen tiedä ainakaan näistä kahdesta minun näkemästä naisesta. Myös lapset ovat nähneet nämä toiset naiset ja ovat jo sen verran isoja, että osaavat ihmetellä miksi sedällä on joka kerta eri nainen mukana. He jättivät mm. tulematta lasten synttäreille, koska mies pelkäsi lasten möläyttävän jotain. He erosivat nimittäin jokunen vuosi sitten, kun miehellä oli sivusuhde josta jäi rysän päältä kiinni, palasivat sitten uudestaan yhteen.
Nainen mm. soittelee omalle miehelleni ja kyselee oman miehensä perään, joten on oikeasti mustasukkainen.

Ja ehkä mieheni ex-vaimo tosiaan halusi pahoittaa mieleni, mutta puhui joka tapauksessa totta. Mieheni nimittäin on keskustellut tämän sukulaisnaisen kanssa tästä asiasta ja hän kertoi soittaneensa, toki yritti kyllä kaunistella puheitaan, ettei ollut tarkoittanut minun olevan hirveä ja ruma, vaan vaatteet ja tilanne olivat hirveitä ja rumia.

Seliseliseli.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24808042:
no sitä riemuahan et sille akalle suo, että jättäisit menemättä. ja käyttäydy niin kuin sen jutut ei sinuun vaikuttaisi mitenkään. jos sä näytät kärsivän tai alistuvalta, niin varmasti tekee tota.

Ilmottauduin juuri näihin juhliin. Pitäisikö ehdottaa yhteisen lahjan ostoa ;) ?

Yhteistyössä