ärsyttää niin jumalattomasti että on vaan pakko purkautua elukoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
tyhmästä asiasta. Ostettiin n. vuosi sitten vaalea iso ihana sohva, ja jo nyt elukat on oksentanut ja pissineet sen pilalle. :/ eikä tuota saa edes pestyä. Elukat tuli sohvan jälkeen. Nyt se sitten on myytävä pilkkahinnalla tietty pois, en kestä sitä katsella... mrrrr

Tuttu tunne :/
Me ostettiin 1,5v sitten 2 sohvaa ja molemmat pilalle raavittuja vaikka on myös kiipeilypuu mitä raapia. No muuutenkin ihan susia noi sohvat, selkäänojatyynyt ihan lintassa eikä näytä enää hyviltä. Pännii!!
Oonkin miettinyt jos antas elukat pois ja ostas sit uudet kunnon sohvat.

[QUOTE="vieras";22808285]tyhmästä asiasta. Ostettiin n. vuosi sitten vaalea iso ihana sohva, ja jo nyt elukat on oksentanut ja pissineet sen pilalle. :/ eikä tuota saa edes pestyä. Elukat tuli sohvan jälkeen. Nyt se sitten on myytävä pilkkahinnalla tietty pois, en kestä sitä katsella... mrrrr[/QUOTE]

Kuka tollaset soffat ostaa edes pilkkahinnalla?

[QUOTE="vieras";22808376]
Oonkin miettinyt jos antas elukat pois ja ostas sit uudet kunnon sohvat.[/QUOTE]
Et liene tosissasi? Jos olet normaalijärjellä varustettu ihminen, olet luultavasti eläimiä ottaessasi tiennyt, että niistä mahdollisesti ja jopa todennäköisesti aiheutuu myös vaivaa ja harmiakin, ja että varsinkin kissat saattaa vähän tuunata huonekaluja/seiniä. Sä olet silti ne lemmikit ottaessasi sitoutunut huolehtimaan niistä ja kantamaan niistä vastuun. Mutta ilmeisesti sulle eläimet on esineisiin verrattavissa ja tässä tapauksessa sohvaakin arvottomampia. Huh.

Mua kans välillä kyrsii aivan suunnattomasti tämä mun eläintarha ja sen aiheuttama jatkuva työ ja sotku. Sohvakin on niin karseassa kunnossa ja aina ihan karvoissa. Mutta minkäs teet, sellaista elämä on.

Semmoista se on eläinten kanssa... Meillä on Ikean Ektorp-sohva ja samaan syssyyn hankittiin siihen vielä 2 ylimääräistä vaihtopäällistä. Valkoisena ostettiin, mutta värjäsin päälliset harmaiksi. Ihan hyvin toiminut tämä, istuinosan kohdalle olen sinne päällisten alle laittanut tarranauhoilla kaksinkertaisen fleecen joten itse sohvan runkoon asti ei ole vielä päässyt mitään, päällisiä ja fleecejä oon kyllä saanut pestä.

Tuo sohva on muuten aika edullinen ja irtopäällistensä ansiosta kerrassaan mainio eläin- ja lapsiperheeseen.

[QUOTE="vieras";22808428]Et liene tosissasi? Jos olet normaalijärjellä varustettu ihminen, olet luultavasti eläimiä ottaessasi tiennyt, että niistä mahdollisesti ja jopa todennäköisesti aiheutuu myös vaivaa ja harmiakin, ja että varsinkin kissat saattaa vähän tuunata huonekaluja/seiniä. Sä olet silti ne lemmikit ottaessasi sitoutunut huolehtimaan niistä ja kantamaan niistä vastuun. Mutta ilmeisesti sulle eläimet on esineisiin verrattavissa ja tässä tapauksessa sohvaakin arvottomampia. Huh.

Mua kans välillä kyrsii aivan suunnattomasti tämä mun eläintarha ja sen aiheuttama jatkuva työ ja sotku. Sohvakin on niin karseassa kunnossa ja aina ihan karvoissa. Mutta minkäs teet, sellaista elämä on.[/QUOTE]

Niin elämä ja arvot muuttuu. Ennen noi 2 kissaa oli mulle kaikki kaikessa ja tietysti vieläkin niistä välitän mutta lapsen syntymän jälkeen suhtautuminen niihin muuttunut :( tiedän, että vaikka joka päivä suunnittelen niiden pois antoa niin loppupeleissä en sitä pystyisi tehdä.
Ärsyttää vaan kun lapsi on ihan karvoissa kokoajan ja kun lapsen saa illalla nukkumaan niin kissat alkaa riehua pitkin taloa ja sitten saa olla varpaillaan että herättävät koko talon.

Yhteistyössä