Ärsyttää mies tällä hetkellä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wilma-73

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
3 570
0
36
Mua ärsyttää miehen aamuvuorot yli kaiken! Kun miehellä on aamuvuoro niin itekin pakosti herään yli puoli tuntia aikaisemmin kuin pitäisi. ÄRSYTTÄVÄÄ!

Hällä kun on puhelin herättämäs 06:10 eikä sitten millään riitä se yksi herätyskerta, täytyy vielä pötkötellä niin että se herättää toisenkin kerran. Koita siinä sitten nukkua kun puhelin piipittelee vieressä.... :headwall:

Itse kun aina pomppaan heti pystyyn kun oma herätykseni on, usein vielä niin että herään ennen herätystä ja ehdin laittamaan sen pois ettei muita herätä....

Meillä myös miehen herätys piippaa 100 kertaa ennenku se saa noustua, ärsyttävää! Itselläni se tapa, että pomppaan heti pystyasentoon kun kello soi, mitä hyötyä on jäädä enää lojumaan kun ei kuitenkaan ehdi kunnolla nukahtaa???

Sen verran ärsyttää että hää nukkuu näin työpäivän aamuna 9-9.30 että jaksaa ajella sitten aamuyöhön ni hirvee valitus aina kun herää kun pojat pitää meteliä ja ei saa nukkua ym.sitä kun käy vilkasee ni kauhee kuorsaus vaan käy,kerran nauhotin digikameraan sen kuorsausta aamulla klo9.00 ni rupes uskomaan että kyllä hän nukkuu vaikkei muka nukukkaan,joo aika epäselvä selostus mutta kuiteskin =)

02.gif

ja se puhelin saattaa piipata vielä kolmannenkin kerran..

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mä en enään herää siihen ku mihehen puhelin herättää, siihen on nyt tottunu, ku melkeen joka aamu soi.

kaikkeen muuhun mä sit heräänki :)

No ehkä joo tottuis jos ois säännöllistä mutta miehellä näitä aamuvuoroja ehkä kaksi viikossa, säännöllisen epäsäännöllinen työ kun on.....

Alkuperäinen kirjoittaja Äitee2:
Sen verran ärsyttää että hää nukkuu näin työpäivän aamuna 9-9.30 että jaksaa ajella sitten aamuyöhön ni hirvee valitus aina kun herää kun pojat pitää meteliä ja ei saa nukkua ym.sitä kun käy vilkasee ni kauhee kuorsaus vaan käy,kerran nauhotin digikameraan sen kuorsausta aamulla klo9.00 ni rupes uskomaan että kyllä hän nukkuu vaikkei muka nukukkaan,joo aika epäselvä selostus mutta kuiteskin =)

Onkos kokeillut korvatulppia? Meillä kun miehellä on tuo säännöllisen epäsäännöllinen työ niin tulpat on pakko olla, aina ennen yövuoroa kun pitää nukkua ja toki yövuoron jälkeenkin pitkälle päivään kuorsaa....

muaki ärsyttää oikein kunnolla mut ei tosta syystä.. *haulikolle töitä*

Mua arvosteta vittujakaa täs perhees.. ei mitää mitä mä teen! Eilenki huhkin hiki hatussa.. pesin ikkunat, siivosin kunnolla ym.. ja kyllä tasan huomas ku tuli kotiin..

mies töiden jälkeen sanoo tytölle "täälä se äiti on laiskotellu kotona"

joo-o.. olipa taas mieltäylentävää... se joskus mulle valitti et ku koskaan ei häntä kiitetä aina vaa valitetaan NII SAANKO MÄ VITTU KIITOSTA KOSKAA MISTÄÄ MITÄ MÄ TEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nyt mulla alkaa työrupeama.. 4vp kolmen viikon aikana... suurin osa iltavuoroja joko klo: 22, 24 tai 01

"no eipä siinä paljoo jää omaa aikaa" sano mies eilen... (itsellensä ei jää )
No mä ootin innolla et jee pääsee töihin ku se on viel kivaa nii eipä paljoo huvita enää ku tietää et toinen on naama norsunvituilla...

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mie en herää miehen puhelinherätykseen, mutta joka ikinen aamu mies kuudenmaissa miut herättelee kahville, ka en mie sit osaa enää nukkua. Loma-aikanakaan, vaikka meillä vieläkin kaikki lapset vetelee sikeitä.

Meillä sama homma, mutta nykyään se herätys tulee noin 5.15! Ei kyllä harmita ollenkaan....Kahdenkeskinen aamukahvihetki on ihana ja lasten kuorsaus aivan herkkua korville! :D

Yhteistyössä