ÄRSYTTÄÄ! Mies jotenkin muuttunut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epäilys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epäilys

Vieras
Venyy kaupungilla enemmän kuin olisi tarvis,
tuntuu välttelevän minua,
on poissaoleva, vaikea (hermostunut, varuillaan), emme tunnu olevan enää samalla tavalla läheisiä ja erottamattomia kuin olemme vuosia olleet.

Pettämisjutut ovat meidän suhteessa mennyttä, mutta en voi olla miettimättä, että onko jälleen kyse jostain sellaisesta?!
Tiedän, ettei riskeeraisi mitään tekemällä mulle jotain paskaa, mutta jotain mätää tässä nyt on!
Olen yrittänyt seurata hänen puhelimen- tai netinkäyttöään, ei mitään normaalista poikkeavaa. Ei mitään yllättäviä menoja, mutta jos lähtee hakemaan vaikkapa nauloja rautakaupasta, venyy reissullaan kolme tuntia, ja selittää ihan normaalin oloisena, että jutteli erään inttikaverinsa kanssa tms.

Mitään peliriippuvaisuutta on aivan turha ehdottaa syyksi. :D

En epäile hänen olevan missään muualla kuin mitä hän sanoo, sillä minulla ei ole minkäänlaista syytä epäillä hänen sanomisiaan. Mutta mua raivostuttaa se, että jää venymään ties kenen Penan kanssa tuonne, eikä edes välitä ilmottaa minulle mitään. Nii-in, mitäpä tuosta ilmottamaan, kun ei kuitenkaan mistään vakavasta kyse, mutta jotenkin soi hälytyskellot päässä.
Ollaan aina yhdessä joka paikassa, siis jopa noita nauloja ostamassa, enkä nyt ole joutanut / jaksanut mukaan. Ilmeisesti haluaa vain vähän hengähdystaukoa minusta?

Meillä menee kaiken kaikkiaan hyvin, mutta mies käy todella harvoin missään. Itse käyn useammin ystävieni kanssa ulkona.

Ja kun olen esittänyt pelkoni miehelle, hän naurahtaa ja vetää minut syliinsä, ettei tosiaan tarvitse pelätä mitään, ja ettei hän tee mitään typerää.

Alkuperäinen kirjoittaja Epäilys:
on poissaoleva, vaikea (hermostunut, varuillaan), emme tunnu olevan enää samalla tavalla läheisiä ja erottamattomia kuin olemme vuosia olleet.

Pettämisjutut ovat meidän suhteessa mennyttä, mutta en voi olla miettimättä, että onko jälleen kyse jostain sellaisesta?!
Tiedän, ettei riskeeraisi mitään tekemällä mulle jotain paskaa, mutta jotain mätää tässä nyt on!
Olen yrittänyt seurata hänen puhelimen- tai netinkäyttöään, ei mitään normaalista poikkeavaa. Ei mitään yllättäviä menoja, mutta jos lähtee hakemaan vaikkapa nauloja rautakaupasta, venyy reissullaan kolme tuntia, ja selittää ihan normaalin oloisena, että jutteli erään inttikaverinsa kanssa tms.

Pitkät juttutuokiot miehellä..

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja Epäilys:

Pitkät juttutuokiot miehellä..

No tuo nyt ehkä oli jo liioittelua, mutta siis on huomattavasti kauemmin reissuillaan kuin normaalisti niihin aikaa menisi.

Yhteistyössä