T
Tissi-Pissi-Mamma
Vieras
Odotan neljättä lasta. Koko ajan on selkä ihan hiivatin kipeä ja väsyttää ja raskausviikkoja vasta 24+3, eli sinniteltävää on! Pakko on silti koko ajan kirmata ton 1-vuotiaan perässä ja 2v8kk uhmaa minkä ehtii! 5v esikoisestakaan ei vielä mitään kunnon apua ole. Mies on jatkuvasti töissä! Tekee ylitöitä ja sit vielä se, ettei se näy rahallisesti vaan me kituutellaan vaikka luulis saavan jotain vastinetta sille, et mies on koko ajan poissa!!! Mistään Ticketin haalareista ei tartte haaveillakaan
Vaikka olis meidän kaikkien hyväksi, että lapsilla olis ees kunnolliset varusteet! Päätä särkee nytkin ihan törkeesti ja kiukuttaa pahasti!
Sit kun mies kotiutuu (joskus 18 aikaan varmaan taas..) niin se kele menee sohvalle pötköttään tms! Mä olen koko päivän raatanut näiden lasten kanssa ja todella odottanut kuin kuuta nousevaa miehen tuloa ja sit se on yks löysä mato, joka ei jaksa, ja jota ei huvita, oikein mikään! Koko ajan saan monta kertaa sanoo, ennen ku mitään tapahtuu (siis esim. tiskit, pyykit, vaivan vaihto, potatus ym).
Kunnon lomalle ei olla päästy vuoteen
Mä oisin tosiaan sen tarpeessa, mutta rahat riittää hyvä jos johonkin Ruotsin risteilyyn.
Millon mun elämästä tuli tämmöstä kärvistelyä????!!!!??? Alkaa olla mitta niin täys
Sit kun mies kotiutuu (joskus 18 aikaan varmaan taas..) niin se kele menee sohvalle pötköttään tms! Mä olen koko päivän raatanut näiden lasten kanssa ja todella odottanut kuin kuuta nousevaa miehen tuloa ja sit se on yks löysä mato, joka ei jaksa, ja jota ei huvita, oikein mikään! Koko ajan saan monta kertaa sanoo, ennen ku mitään tapahtuu (siis esim. tiskit, pyykit, vaivan vaihto, potatus ym).
Kunnon lomalle ei olla päästy vuoteen
Millon mun elämästä tuli tämmöstä kärvistelyä????!!!!??? Alkaa olla mitta niin täys