******* Ärsyttää kun ex ei vastaa puhelimeen!!!!!*@%#

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
Lapset olis menossa isälleen,ollaan koko aamu isomman lapsen kans soiteltu vuoron perään eikä vastaa puhelimeen. |O |O

Eikä viesteihin.Ei kyllä olis sen tapasta olla ottamatta lapsia sovitusti.Lapset ihan paniikissa miks iskä ei vastaa. :( Eikä oo ketään joka vois käydä kurkkaamassa onko mahollisesti kotona tai ettei mitään oo sattunu.Pitääköhän täs lähtee ite ajelemaan ja tarkistamaan mutta ku matkaa on aika paljon eikä viittis ilmottamatta paikallekaan mennä.

:/

Ei kannata varmaan liikaa soittaa ettei akku lopu, jos on sellaisessa paikassa ettei voi ladata. Ei sillä yhdellä lapsella oo omaa kännykkää?
Mä kyllä varmaan lähtisin kattomaan...

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Ei kannata varmaan liikaa soittaa ettei akku lopu, jos on sellaisessa paikassa ettei voi ladata. Ei sillä yhdellä lapsella oo omaa kännykkää?

Sillä ei oo puhelinta,vaan vanhimmalla joka on mun luonani nyt.Pitääköhän sitä vaan pakata lauma autoon ja lähteä katsomaan.On kyllä niin epätavallista.Alan olla oikeesti huolissaan,missä mun yks lapsista tällä hetkellä on. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:

Sillä ei oo puhelinta,vaan vanhimmalla joka on mun luonani nyt.Pitääköhän sitä vaan pakata lauma autoon ja lähteä katsomaan.On kyllä niin epätavallista.Alan olla oikeesti huolissaan,missä mun yks lapsista tällä hetkellä on. :'(

Tämän perusteella mäkin lähtisin, vaikka menis ne viimeiset rahat bensaan :(

kyllä varmaan minäkin lähtisin. toisaalta tuntuu turhalta sit jos ne onkin vaikka yhdessä ulkona ja puhelin sisällä, ni ootko turhaan ajanut ja kuluttanut vikat rahas. mut se että sais mielenrauhan et kaikki on hyvin ni varmaan pitäis lähteä. Tsemppiä!!

Mä soittaisin poliisille tai miehen asuintalon huoltomiehelle, selittäisin tilanteen (ei ole tyypillistä miehelle, yksi lapsi on siellä, mitään yhteyttä ei saa) ja pyytäisin heitä tarkistamaan että kaikki on kunnossa.
Mun eräs sukulainen oli samaan tapaan "hukassa", ja silloin talkkari ja isännöitsijä kävivät katsomassa että kaikki on kunnossa.

oisivatko voineet lähteä uimahalliin, metsäretkelle, hiihtämään, johonkin muuhun paikkaan ja kertakaikkiaan unohtaneet puhelimen kotiin? mun mieheltä onnistuis ainakin ihan luonnostaan moinen... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Mä soittaisin poliisille tai miehen asuintalon huoltomiehelle, selittäisin tilanteen (ei ole tyypillistä miehelle, yksi lapsi on siellä, mitään yhteyttä ei saa) ja pyytäisin heitä tarkistamaan että kaikki on kunnossa.
Mun eräs sukulainen oli samaan tapaan "hukassa", ja silloin talkkari ja isännöitsijä kävivät katsomassa että kaikki on kunnossa.

Se on omakotitalo joten isännöitsijää ei oo...mutta lähetään ajelemaan ja kattomaan! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:

Se on omakotitalo joten isännöitsijää ei oo...mutta lähetään ajelemaan ja kattomaan! :)

Tehkää se =)
Naapureillekin voisi kyllä soittaa, vaikkei heitä tunnekaan, osoitteen perusteella saa useimmiten numeron tiedustelsta, ja kyllä okt-alueella naapurit yleensä toisensa tuntee.
Toivottavasti ovat jossain retkellä tms ja känny kotona :)

Yhteistyössä