E
evvk
Vieras
siis mitä se kellekään kuuluu, jos mua ei satu uutiset kiinnostamaan pätkän vertaa! ARGH! seuraaks teistä muka jokainen uutiset ja on niistä muka kiinnostunut?!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:en ole katsonut telkkarista uutisia varmaan kahteen vuoteen. lehdestä luen uutiset.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Minä seuraan ja olen kiinnostunut ja pidän sellaista ihmistä joka ei tiedä mitään maailmanmenosta todella typeränä.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Minä seuraan ja olen kiinnostunut ja pidän sellaista ihmistä joka ei tiedä mitään maailmanmenosta todella typeränä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä sä ap juttelet ihmisten kanssa? Vai oletko sä niitä mammoja, joita ei kiinnosta jutella kuin lapsista, lapsista ja sitten vähän lapsista?
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Totta mitä AnniHelena71 sanoi. Keskustelukumppani joka ei seuara aikaansa ei ole kovin kiinnostava tai antoisa keskustelukumppani.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Totta mitä AnniHelena71 sanoi. Keskustelukumppani joka ei seuara aikaansa ei ole kovin kiinnostava tai antoisa keskustelukumppani.
Enemmän kauhistelen tuota ketjua, jossa kysytään miesten lukutottumuksista. Mistä voi keskustella, jos mies ei lue minkäänlaista kirjallisuutta?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä sä ap juttelet ihmisten kanssa? Vai oletko sä niitä mammoja, joita ei kiinnosta jutella kuin lapsista, lapsista ja sitten vähän lapsista?
no lasten tekemisistä ja omista kuulumisista ja tuttavien kuulumisista jne...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Minä seuraan ja olen kiinnostunut ja pidän sellaista ihmistä joka ei tiedä mitään maailmanmenosta todella typeränä.
miten se musta typerän tekee? koen olevani ihan fiksu, on ammatti,t yöpaikka jne.