Ärsyttää ku kaverit ja tutut päivittelee sitä, etten seuraa uutisia!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja evvk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

evvk

Vieras
siis mitä se kellekään kuuluu, jos mua ei satu uutiset kiinnostamaan pätkän vertaa! ARGH! seuraaks teistä muka jokainen uutiset ja on niistä muka kiinnostunut?!

No, minä seuraan kyllä koko ajan uutisia tv:stä, netistä ja lehdistä, radiosta.
En vois kuvitellakkaan etten kuuntelisi useaa uutislähetystä päivässä.
Mutta eihän se kavereiltas ole pois jos sinä et halua niin tehdä.

Kyllä se kuuluu vähän niinkuin yleissivistykseen että on perillä maan/maailman asioista. Toisaalta jos et itse siitä kärsi tai tunne jääväsi mistään paitsi niin kukin tavallaan. Itse en haluaisi elää niin pimennossa etten tietäisi mitä ympärilläni tapahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Minä seuraan ja olen kiinnostunut ja pidän sellaista ihmistä joka ei tiedä mitään maailmanmenosta todella typeränä.

miten se musta typerän tekee? koen olevani ihan fiksu, on ammatti,t yöpaikka jne.

Minä seuraan ja olen kiinnostunut ja pidän sellaista ihmistä joka ei tiedä mitään maailmanmenosta todella typeränä.

En mä nyt moisen takia ketään typeränä pidä. Minusta uutiset ovat mielenkiintoisia ja on hyvä tietää, missä mennään. Ihmisillä on kuitenkin erilaisia mielenkiinnon kohteita ja se on ihan hyvä se. Jos nyt edes perusuutiset kiinnostavat, kuten mitä lapsen koulussa tapahtuu tai jotain, niin sehän on jo paljon se.

Seuraan joka päivä uutisia sekä televisiosta että netistä (juuri nyt ei tule sanomalehtiä), meitä on moneksi mutta itsestäni olisi outoa jos ei tietäisi mitä maailmalla ja kotimaassa tapahtuu. Seuraan kaikkea myös taloutta ja politiikkaa. Yleensä ihminen joka ei seuraa aikaansa, ei ole myöskään kovin antoisa keskustelukumppani.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä sä ap juttelet ihmisten kanssa? Vai oletko sä niitä mammoja, joita ei kiinnosta jutella kuin lapsista, lapsista ja sitten vähän lapsista?

no lasten tekemisistä ja omista kuulumisista ja tuttavien kuulumisista jne...

Kyllä se minusta on aika hämmästyttävää pää puskassa elämistä, jos ei yhtään seuraa maailmanmenoa minkään uutisvälineen kautta. Tulee väkisin mieleen, että sellainen ihminen on hiukan henkisesti kehitysvammainen. Erityisesti, jos vielä tekee numeron asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Totta mitä AnniHelena71 sanoi. Keskustelukumppani joka ei seuara aikaansa ei ole kovin kiinnostava tai antoisa keskustelukumppani.

Enemmän kauhistelen tuota ketjua, jossa kysytään miesten lukutottumuksista. Mistä voi keskustella, jos mies ei lue minkäänlaista kirjallisuutta?

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Totta mitä AnniHelena71 sanoi. Keskustelukumppani joka ei seuara aikaansa ei ole kovin kiinnostava tai antoisa keskustelukumppani.

Enemmän kauhistelen tuota ketjua, jossa kysytään miesten lukutottumuksista. Mistä voi keskustella, jos mies ei lue minkäänlaista kirjallisuutta?

Vaikka mistä.

Kyllä seuraan ja pidän idiootteina niitä, jotka eivät seuraa uutisia ja maailman tapahtumia, eivätkä tiedä presidentin nimeä taikka USA:n pääkaupunkia. Erityisen idiootteina pidän ihmisiä, jotka seuraavat tosi-TV ohjelmia ja lukevat Seiskaa ja luovat niistä maailmankuvansa..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä sä ap juttelet ihmisten kanssa? Vai oletko sä niitä mammoja, joita ei kiinnosta jutella kuin lapsista, lapsista ja sitten vähän lapsista?

no lasten tekemisistä ja omista kuulumisista ja tuttavien kuulumisista jne...

Eli juttelet ilmoista toisin sanoen.

Et mistään merkityksellisestä.
Työpaikka ja ammatti ovat käytännössä yksi ja sama asia, sillä oletko käynyt koulut siihen ammattiin ei ole niin merkitystä.

Ihmiset huomauttelevat sinulle juuri siitä syystä että sinun kanssa ei voi puhua mistään järkevästä oikein.

Joka kerta ne samat jorinat "Mites sulla menee" "ihan kivasti" jne jne =)

Tyhmä ei ole ihminen joka ei tiedä vaan ihminen joka ei edes halua tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

miten se musta typerän tekee? koen olevani ihan fiksu, on ammatti,t yöpaikka jne.

Sehän riippuu vain ammatista ja työstä pärjääkö siinä tietämättä mistään mitään ja vailla yleissivistystä. Varmaan naulaa osaa lautaan lyödä ja astioita tiskata ilman uutisia. Minä en vain löydä mitään kiinnostavaa sellaisista ihmisistä, enkä halua niitä ystäväpiiriini.

Vaihtelevasti seuraan uutisia, joskus kyllä ihan puolella silmällä, muka katson, mutta ei paljon mene tajuntaan :) Mutta päivittäin kyllä uutiset tulee katsottua ja sanomalehtiä luettua. En silti tiedä kaikesta kaikkea :)