Ärsyttää kaverin jatkuva piilovittuilu ja kateellisuus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyyntynyt!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärsyyntynyt!

Vieras
Ihan hyvä kaveri kyseessä, on vaan niin pirun kateellinen heti jos mulla menee hyvin! Itse kun olen tottunut siihen että toisen puolesta ollaan ONNELLISIA!

Itse haluaisin olla onnellinen uudesta työpaikasta / uudesta kodin sisustuksesta, mutta hän ei joko jaksa kuunnella tai mollaa.

entinen kaveri siis?

No eipä se piilopiikittely ystävyyteen kuulu sen enempää kuin piikittelykään. Itselläni on myös kokemusta vastaavasta - ja ystävä tosiaan on nyt ex-ystävä.

Esimerkkinä voisin kertoa sellaisen tilanteen jossa kiireessä töihin tultuani sipaisin ripsaria nopeasti toimiston naistenvessassa koska en ollut kotona ehtinyt. Ko. "ystävä" tuli vessaan ja näki mitä tein, myöhemmin samana päivänä hän tölväisi minulle, ettei hänen työmoraalinsa koskaan antaisi periksi hänen meikata työajalla.. Silti samainen "ystävä" tulee töihin usein aamukuudelta keräämään saldoa tunteihinsa ja rupattelee muina naisina ensimmäiset työtunnit toisen vastaavan tuntienkerääjän kanssa.. Eli se siitä työmoraalista.. On aika valikoiva moraali mielestäni ;)

Joten - tuollainen ystävä ei ole arvoisesi, hän ei oikeasti edes ole ystäväsi.

Uusimmat

Yhteistyössä