ärsyttää kaveri ja hänen yhteydenpito!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsellinenko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapsellinenko?

Vieras
silloin kun hänen mies on kotona ei hän ikinä soita tai jos hälle soittaa ei hän kerkeä puhua puhelimessa. jos mies ei ole kotona hän soittaa ja ruikuttaa miten on raskasta ja vituttaa ja pyytää käymään. eli yhteydenpito sopii hänelle vain sillon kun on yksin ja kun on yksin on hän aina ärsyyntynyt ja "masentunut" ja kun taas mies on kotona hän on niiiiin rakastunut ja hihitellen luuriin määkii jotta ei nyt jouva puhumaan eikä näkemään.
rupee vain ärsyttämään pikkuhiljaa kun ikinä ei sillon ole aikaa kun minulle sopii vain sillon kun hänelle se sopii. kyllä minä ainakin voin puhua vaikka mies on kotonakin ja ystävyys on mielestäni sitä että ei olla ns hätäväara sillon kun mies ei ole kotona viihdyttämässä rouvaa.

Ääääh, en jaksaisi tuollaista ollenkaan.
Enkä jaksakaan, yksi kaveri ruvennut seurustelemaan hiljattain, eikä ehdi enää tekemään mitään paitsi kun mies ei ole maisemissa.

Kaveri pitää sua varakaverina... Eli ku ei seuraa ole niin sillon sun seura kelpaa...

Teeppäs sama temppu kaverille ja kato mitä tuumaa...
Tai sitten sano asiat suoraan...

juu olen monesti ajatellutkin että sanon seuraavan kerran hihitellen puhelimeen että anteeks mä ne nyt kerkii puhua kun ollaan PERHEEN KANSSA tässä just kissanristiäisissä meidän PERHEEN olohuoneessa. Tyyliin samalla tavalla kun hän aina. mutta sitten ikinä ei ole pokkaa siihen vain aina kuitenkin juttelen hälle. eilenkin oltiin sovittu että tulee kylään mutta kappas me täälä lasten kanssa odoteltiin ja soiteltiin mutta ei vastattu puhelimeen. Tosi inhottavaa:(
No ei siinä sinänsä mitään on minulla muitakin kavereita mutta ärsyttää kun joku pitää tuollaisena varakaverina.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko miettinyt että mies saattaa olla hankala eikä ystäväsi halua/pysty puhumaan hänen läsnäollessaan?

tuskin siinä mitään sellaista on taustalla. syy on selkeästi se että kun mies on kotona on nainen niin riippuvainen hänestä jotta imee kaiken irti. naisella ei ole omaa elämää ja elää miehensä kautta.. yms..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko miettinyt että mies saattaa olla hankala eikä ystäväsi halua/pysty puhumaan hänen läsnäollessaan?

tuskin siinä mitään sellaista on taustalla. syy on selkeästi se että kun mies on kotona on nainen niin riippuvainen hänestä jotta imee kaiken irti. naisella ei ole omaa elämää ja elää miehensä kautta.. yms..

Älä sano. t. narsistin ex

Meillä mies asustaa vkot töiden takia toisella paikkakunnalla ja kyllä mä pyrin "pyhittämään" ne vähät yhteiset ajat perheen keskeiseksi ajaksi. Ja tän tietää mun kaveritkin. Kyllä mä tietty välillä oon vkonloppusinkin erossa miehestä (onhan se sit taas mun ainut mahis omaan aikaan), mutta suurimmalta osin mä haluan viettää sen miehen kanssa. Enkä mä kyllä pysty uskomaan, että mun kavereilla olisi asiaan mitään vastaansanomista...

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Enkä jaksakaan, yksi kaveri ruvennut seurustelemaan hiljattain, eikä ehdi enää tekemään mitään paitsi kun mies ei ole maisemissa.

No mut eikös se aika paljon aikaa vie kun ihan vastarakastuneita ollaan :o
Mä ainakin ymmärtäisin tilanteen. Aikansa kutakin.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:

No mut eikös se aika paljon aikaa vie kun ihan vastarakastuneita ollaan :o
Mä ainakin ymmärtäisin tilanteen. Aikansa kutakin.. :D

Kyllä mä ainakin ehdin viettää kavereidenkin kanssa aikaa suhteen alkuaikoinakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
Meillä mies asustaa vkot töiden takia toisella paikkakunnalla ja kyllä mä pyrin "pyhittämään" ne vähät yhteiset ajat perheen keskeiseksi ajaksi. Ja tän tietää mun kaveritkin. Kyllä mä tietty välillä oon vkonloppusinkin erossa miehestä (onhan se sit taas mun ainut mahis omaan aikaan), mutta suurimmalta osin mä haluan viettää sen miehen kanssa. Enkä mä kyllä pysty uskomaan, että mun kavereilla olisi asiaan mitään vastaansanomista...

Näin meilläkin. tuntuisi hullulta juosta kylillä se aika kun mies on kotona...

Yhteistyössä