L
lapsellinenko?
Vieras
silloin kun hänen mies on kotona ei hän ikinä soita tai jos hälle soittaa ei hän kerkeä puhua puhelimessa. jos mies ei ole kotona hän soittaa ja ruikuttaa miten on raskasta ja vituttaa ja pyytää käymään. eli yhteydenpito sopii hänelle vain sillon kun on yksin ja kun on yksin on hän aina ärsyyntynyt ja "masentunut" ja kun taas mies on kotona hän on niiiiin rakastunut ja hihitellen luuriin määkii jotta ei nyt jouva puhumaan eikä näkemään.
rupee vain ärsyttämään pikkuhiljaa kun ikinä ei sillon ole aikaa kun minulle sopii vain sillon kun hänelle se sopii. kyllä minä ainakin voin puhua vaikka mies on kotonakin ja ystävyys on mielestäni sitä että ei olla ns hätäväara sillon kun mies ei ole kotona viihdyttämässä rouvaa.
rupee vain ärsyttämään pikkuhiljaa kun ikinä ei sillon ole aikaa kun minulle sopii vain sillon kun hänelle se sopii. kyllä minä ainakin voin puhua vaikka mies on kotonakin ja ystävyys on mielestäni sitä että ei olla ns hätäväara sillon kun mies ei ole kotona viihdyttämässä rouvaa.