Mies ja yhteydenpito

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoton naikkonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoton naikkonen

Vieras
En tiedä oikein mitä ajatella, ja siksi kysynkin täältä mielipiteitä.

Eli siis tapasin toissa viikonloppuna mukavan miehen, jonka kanssa vaihdoimme numeroita. Mies ottikin minuun yhteyttä, ja sovimme treffeistä seuraavalle viikonlopulle. Treffit menivät hyvin, oltiin lähekkäin, pideltiin kädestä, puheltiin, mies ajoi minut kotiin asti jne.
Kiitin miestä mukavasta illasta seuraavana päivänä, ja juttelimme niitä näitä. Sunnuntaina mies vielä laittoi viestiä, ja viestiteltiikin kunnes lopulta laittoi hellyttelysanoin menevänsä nukkumaan, ja ottavansa pian taas yhteyttä. Nyt tuosta on kulunut kolme päivää, ja mieltäni vaivaa, kun miehestä ei ole kuulunut mitään.

En vastannut tuohon viimeiseen viestiin mitään, voikohan mies jotenkin olettaa että pallo on kuitenkin minulla, kun en vastannut hänen hellittelysanoihinsa? Mitä mieltä te olette?

Kuinka pitkät yhteydenotto välit tälläisissä vaiheissa ovat luontevia?
Uskallanko itse pistää miehelle viestiä, huolimatta siitä, että mies itse sanoi olevansa pian taas yhteyksissä..

En tiedä mitä ajatella.. En haluaisi tyrkyttää itseäni kenellekkään, mutta taidan kuitenkin huomenna itse pistää viestiä, ja kysellä kuulumisia.

Huoh.

Mä en vieläkään ymmärrä miksi ihmissuhteiden pitää olla niin vaikeita.Jos sä haluat kuulla miehestä niin sä laitat sille viestin tai soitat ja kysyt,että mitäs kuuluu ja nähtäiskö yms.Ihan turha lähteä miettimän mitään aikarajoja mikä on itsensä tyrkyttämistä ja mikä ei.

Ois kantsinu vastata hellittelysanaviestiin, varsinkin jos se oli ensimmäinen laatuaan etkä ole itse moisia lähetellyt.

Ja ihan hyvin voit huomenna, tai vaikka tänäkin iltana itse laittaa viestin. En usko että sitä tyrkyttämisenä kukaan pitäisi.

Jospa hän on arkisin kiireinen ja palaa näihin asioihin, kun heittää vapaalle? Mutta laita sinä ihmeessä viestiä. Turha tehdä asioista monimutkaisempia, kuin ne ovat tai tehdä yhteydenpidosta "peliä".

tuossa vaiheessa kolme päivää tuntuu ikuisuudelta?? Vastahan te tapailette? En mää kaipaisi joka päivä viestejä tai soittoja. Ehkä hänen pian on tulevana viikonloppuna tai myöhemminkin. Miksi heti pitää olla kuin siamilaiset?
Odota nyt rauhassa.

mielipiteistä!

Aijon laittaa huomenna aamulla miehelle viestiä, ja kysellä kuulumisia.

Ja totta kyllä, kolme päivää on lyhyt aika. Ehkä hänellä tosiaan oli kädet täynnä töitä/loukkaantui kun en vastannut hellittelysanoihin. Mutta kaipa se selviää kun huomenna otan yhteyttä.

Onneksi tälläisiä palstoja on olemassa, niin saa jotakin selvyyttä itselle epäselviin tilanteisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja neuvoton naikkonen:
mielipiteistä!

Ja totta kyllä, kolme päivää on lyhyt aika. Ehkä hänellä tosiaan oli kädet täynnä töitä/loukkaantui kun en vastannut hellittelysanoihin. Mutta kaipa se selviää kun huomenna otan yhteyttä.

Onneksi tälläisiä palstoja on olemassa, niin saa jotakin selvyyttä itselle epäselviin tilanteisiin.

laita mieluummin illalla kuin aamulla, aamulla aika harva on kovin romanttisella päällä..

mielipiteistä!

Mikä mies loukkaantuu jos ei ole vastannut johonkin hyvänyön viestiin??? Te naiset ajattelette liian monimutkaisesti. Tohon loukkaantumiseen en usko.

Alkuperäinen kirjoittaja öööh:
mielipiteistä!

Mikä mies loukkaantuu jos ei ole vastannut johonkin hyvänyön viestiin??? Te naiset ajattelette liian monimutkaisesti. Tohon loukkaantumiseen en usko.

Jotenkin tuli jälkeenpäin sellainen olo, että viestiin olisi ollut soveliasta vastata.. Voi kyllä olla tätä naisenlogiikkaakin :)

Yhteistyössä