U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Enpä menis silmäleikkaukseen, jos lääkäri olisi suorittanut amistason kokeilevan tutkinnon.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja iloton:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja iloton:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi lähes kaikki yliopisto-opiskelijat ovat niin itseään täynnä? Ärsyttää kun pitää aina jauhaa jostain akateemisesta vapaudesta ja seminaareista ja tenteistä (suomeksi se olis ihan vain, että koe)...
Luulevat olevansa jotenkin viisaita, koska pänttäävät pieniin kalloihinsa merkityksettömiä tiedonmurusia.
En toki haluaisi yleistää ja on paljon tärkeitäkin tiedekuntia ja aloja, mutta yliopistoissa on paljon myös sellaisia tiedekuntia, joilla ei tee mitään...
Tekemällä ja kokeilemalla asiat oppii ei vaan lukemalla.
Kerrotko vielä, että mitkä tiedekunnat ovat niitä, joilla ei tee mitään?
No mielelläni kerron...
Historia on aika turhaa ja arkeologia (aloituspaikkoja voitaisiin vähentää)
psykologia (kaikkihan me ihmisinä ymmärretään ihmismieltä ilman psykologejakin)
Tuossa pari ja lisäksi paljon sellaisia kursseja/opetustarjontaa tiedekuntien sisällä, mitkä sisältävät turhaa tietoa ja näistä esim. naistutkimus on turhaa...
Ai, eikö kouluihin tarvita historiaopetusta vai miten? Miten niin me kaikki ymmärretään ihmismieltä ilman psykologejakin? Minä en ainakaan, en todellakaan ymmärtäisi edes omaa lastani niin hyvin kuin nyt ymmärrän ellei lapsemme ja me vanhemmat olisi saatu apua psykologeilta. Miksi naistutkimus on turhaa?
Täytyy olla aika vaikea elämä, jos ei omaa mieltään tajua ilman psykologeja...
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Historiasta - kun tunnet historian tunnet itsesi ja vihollisesi (esim. tässä Suomen historia )
Ja ap. ku sulle tulee masennus niin minä voin ihan hyvin toimia sun kallonkutistajana, kyllähän yo-merkonomi siihen kelpaa....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tietoisuushan se maailman on parantanut.Vaikka siitä tiedetäänkin niin ei se ole estänyt sitä, että pahaa ei silti tapahtuisi. Kyllä kansoilla olisi identiteetti ilman historian tutkimustakin. En ymmärtänyt tuota kommenttia, joten jos haluat sitä selventää. Perinnölliset sairaudet vois karsia ihmispopulaatiosta huonoa geeniperimää pois, jos niiden annettaisiin vapaana olla ilman kummempia tutkimuksia ja sorkkimisia( se on taas sitä turhaa tietoa)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Historiasta - kun tunnet historian tunnet itsesi ja vihollisesi (esim. tässä Suomen historia )
Ja ap. ku sulle tulee masennus niin minä voin ihan hyvin toimia sun kallonkutistajana, kyllähän yo-merkonomi siihen kelpaa....![]()
Plääh... tosi typerä klisee...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:Historia on hyvin opettavaista, sillä sen perusteella voidaan ymmärtää nyky-yhteiskuntaa paremmin ja ennustaa tulevaisuuden tapahtumia.
Ilman psykologiaahan me emme ymmärtäisi ihmismieltä, ap.
Hä? Nyt et varmaan ole tosissasi!!???!!
Miten me olemme hyötyneet historian tietämyksestä? Kaikkea paskaahan tapahtuu siltikin vaikka historiantutkijat istuvat illat kirjan ääressä.
Kerro vaikka vain yksi esimerkki miten se on hyödyttänyt niin uskon ja painun nurkkaan häpeämään...
Esim saksalaisten teot 2. mm:n sodassa ei olis tullu samalla tavalla tietosuuteen. Joitakin perinnöllisiä sairauksia voidaan jäljittää aikalaiskuvauksia tutkien. Yhdelläkään kansalla ei olis omaa identiteettiään ilman historian tutkimusta. Noin niikun aluksi..
Tietoisuushan se maailman on parantanut.Vaikka siitä tiedetäänkin niin ei se ole estänyt sitä, että pahaa ei silti tapahtuisi. Kyllä kansoilla olisi identiteetti ilman historian tutkimustakin. En ymmärtänyt tuota kommenttia, joten jos haluat sitä selventää. Perinnölliset sairaudet vois karsia ihmispopulaatiosta huonoa geeniperimää pois, jos niiden annettaisiin vapaana olla ilman kummempia tutkimuksia ja sorkkimisia( se on taas sitä turhaa tietoa)
Alkuperäinen kirjoittaja iloton:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja iloton:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja iloton:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi lähes kaikki yliopisto-opiskelijat ovat niin itseään täynnä? Ärsyttää kun pitää aina jauhaa jostain akateemisesta vapaudesta ja seminaareista ja tenteistä (suomeksi se olis ihan vain, että koe)...
Luulevat olevansa jotenkin viisaita, koska pänttäävät pieniin kalloihinsa merkityksettömiä tiedonmurusia.
En toki haluaisi yleistää ja on paljon tärkeitäkin tiedekuntia ja aloja, mutta yliopistoissa on paljon myös sellaisia tiedekuntia, joilla ei tee mitään...
No mielelläni kerron...
Tuossa pari ja lisäksi paljon sellaisia kursseja/opetustarjontaa tiedekuntien sisällä, mitkä sisältävät turhaa tietoa ja näistä esim. naistutkimus on turhaa...
Ai, eikö kouluihin tarvita historiaopetusta vai miten? Miten niin me kaikki ymmärretään ihmismieltä ilman psykologejakin? Minä en ainakaan, en todellakaan ymmärtäisi edes omaa lastani niin hyvin kuin nyt ymmärrän ellei lapsemme ja me vanhemmat olisi saatu apua psykologeilta. Miksi naistutkimus on turhaa?
Tämän minä otan kyllä henkilökohtaisena loukkauksena. Voit tulla irvailemaan minun elämäni rankkuudesta meille tänne kotiin jos mielit. Saat tulla katsomaan meidän arkea ihan niin moneksi päiväksi kun vaan tahdot. Uskallan väittää, että tulet huomaamaan, että se todellakin on rankkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:Tervemenoa!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja iloton:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja iloton:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja iloton:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi lähes kaikki yliopisto-opiskelijat ovat niin itseään täynnä? Ärsyttää kun pitää aina jauhaa jostain akateemisesta vapaudesta ja seminaareista ja tenteistä (suomeksi se olis ihan vain, että koe)...
No mielelläni kerron...
Tämän minä otan kyllä henkilökohtaisena loukkauksena. Voit tulla irvailemaan minun elämäni rankkuudesta meille tänne kotiin jos mielit. Saat tulla katsomaan meidän arkea ihan niin moneksi päiväksi kun vaan tahdot. Uskallan väittää, että tulet huomaamaan, että se todellakin on rankkaa.
Vilpitön anteeksipyyntö. Tuo oli minulta tyhmästi sanottu. Nyt taidan sinne nurkkaan painua häpeämään...
Hyvää kevättä kaikille
Alkuperäinen kirjoittaja Nispu:Pakko kyllä nyt on tähän heittää, että yhdelläkään tuntemallani "akateemikolla" ei ole vielä ollut tarvetta tärkeillä eikä olla täynnä itseään ym. Fiksuja, rentoja ihmisiä kaikki!
Pahimmat tärkeilijät ja muutenkin kuvailemasi kaltaiset ihmiset olen kyllä löytänyt noista kouluttamattomista tai ammattikoulutetuista ihmisistä. Kaipa sillä yritetään paikata alhaista itsetuntoa ja työelämässä harmitusta, ettei itse ole pomon pallille asti päästy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nispu:Pakko kyllä nyt on tähän heittää, että yhdelläkään tuntemallani "akateemikolla" ei ole vielä ollut tarvetta tärkeillä eikä olla täynnä itseään ym. Fiksuja, rentoja ihmisiä kaikki!
Pahimmat tärkeilijät ja muutenkin kuvailemasi kaltaiset ihmiset olen kyllä löytänyt noista kouluttamattomista tai ammattikoulutetuista ihmisistä. Kaipa sillä yritetään paikata alhaista itsetuntoa ja työelämässä harmitusta, ettei itse ole pomon pallille asti päästy![]()
No näinhän se onkin....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:Tervemenoa!
Taisin osua muuten arkaan paikkaan kun tunnuit hieman tulistuvan
Ei muistella pahalla...