A
"argh"
Vieras
Yks mies, jonka oon tuntenut jo jotain kuus vuotta kai. Onhan se ihan kiva tai jotain, mutta mä en ole koskaan ikinä milloinkaan tuntenut mitään kipinää sitä kohtaan. Ja mua ahdistaa ja ärsyttää, kun se jaksaa koiranpennun lailla kulkea mun perässä (vartauskuvallisesti) ja säännöllisesti lähetellä viestejä joissa kehuu mua ja on niin hellä ja imelä ja uaah. Se oikeasti kuvittelee että meistä tulis joskus pari, että me ollaan luodut toisillemme ja että se on ihastunut muhun. Ei jumaliste.
Mä en jaksa, mua ärsyttää! Nyt se on taas fb:hen laittanut jotain "ihania" viestejä ihanalle naiselle ja yök. Mä oon sanonut sille että mun tunteet suuntautuu erääseen toiseen, mutta ilmeisesti mun sinkkustatus on riittävä merkki sille siitä, että toivoa ei ole vielä menetetty.
Mä en tahtois lopettaa vuosien ystävyyttä vaan blokkaamalla sitä julmasti mun elämästä, mutta en tiedä miten kauan mun järki kestää tätä yksipuolista ihastusta.
Mä en jaksa, mua ärsyttää! Nyt se on taas fb:hen laittanut jotain "ihania" viestejä ihanalle naiselle ja yök. Mä oon sanonut sille että mun tunteet suuntautuu erääseen toiseen, mutta ilmeisesti mun sinkkustatus on riittävä merkki sille siitä, että toivoa ei ole vielä menetetty.
Mä en tahtois lopettaa vuosien ystävyyttä vaan blokkaamalla sitä julmasti mun elämästä, mutta en tiedä miten kauan mun järki kestää tätä yksipuolista ihastusta.