Saako luottotiedoton mistään puhelinliittymää ilman sitä takuumaksua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Elisalta sain netin ilman sitä monen sadan euron takuumaksua, mutta saako puhelinliittymää? Onko ainoa vaihtoehto, että joku ottaa mun liittymän nimiinsä?

Mua niin ärsyttää tämä nykyinen prepaid koska sillä on niin kallista soitella ja lähetellä viestejä. Puheajan lataaminen takkuaa vähän väliä, en saa ladattua mitään soittoääniä.

saunalahden prepaid on halpa, paitsi soneraan ja dna:han.. mut monetsi tosi hyviä tarjouksia betistä ladatessa.. 50%:aa puheaikaa kauoan päälle ku lataa 30?:lla ja sit saa viel 10? puheaikaa elisapuheluita

itse oon ollu tosi tyytyväine

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Dna:lta voi saada, jos ei ole merkinnät puhelinlaskuista tulleet. Tai ainakin miehen veli sai just hiljakkoin, itsellä ei kokemusta ole.

Minulla pyydettiin DNA:lta 300 euron takuumaksua pari vuotta sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja milf:
DNA on ihan persiistä...

niin on.. minen enää ikin taho sen asiakkaaks

Niin, en tiä kun ei ole kokemusta, ainoastaan sen tiedän että tosiaan liittymän voi DNA:lta luottotiedotonkin saada. Ja liekö sillon kauheesti vara valita, jos luottotiedot meneet, ja haluaa liittymän? Kaikki ei sitä myönnä, ei ainakaan sonera. Voithan soittaa Elisalle ja kysyä, niin se parhaiten selviää. Niissä saattaa olla myös tapauskohtaisia eroja, joten ei välttämättä voi suoralta kädeltä sanoa, onnistuuko vai eikö onnistu.

Luottotiedoton ei voi saada tavallista puhelinliittymää, ilman että pyytävät takuumaksuja (useita satasia). Ainoaksi vaihtoehdoksi jäävät Prepaid-liittymät, joita tarjoavatkin useimmat operaattorit. Suosittelen Saunalahtea,niinkuin joku muukin aiemmin ketjussa. Paras kuuluvuus ja liittymään kuuluu yleensä joku avaustarjous, myös prepaideissa.

Alkuperäinen kirjoittaja sn:
jos olet netin maksanut aina ajallaan niin elisa antaa kyllä tavallisen puhelin liittymänkin kun olet ns.vanha asiakas...

Pitää varmaan sieltä koittaa kysyä että onko mahdollista. Mä haluaisin prepaidistä eroon!

Yhteistyössä