Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga::heart: eihän mun piereskely haittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ettei vaan ois...:no, kukas nyt sapettaa..?
Alkuperäinen kirjoittaja en avannut tuota linkkiä vielä :Mutta arvaan kyllä ketä tarkoitat! Musta menee jo asiattomuuksiin ja joku saa vaikutteita siitä ja lakkaa antamasta lapsilleen tai itse lakka juomasta maitoa kun se on niin epäterveellistä! Tiedät varmaan ketä tarkoitan! Voi hitto mul menee hermo sen kanssa kun ym.ym.ym
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Älä ota niin vakavasti.
On katsos äitejä, jotka kaipaa kaikkia aktiviteettejä tunteakseen olonsa hyviksi ja eteviksi. Ja sitten on äitejä, jotka ovat sitä ilman että siitä tehdään sen suurempaa numeroa. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:joo eihän ihmisessä muuten mitään vikaa mut jos mulle tulisi aukomaan jotain ku poika on vieläkin vaipoissa niin en alkaisi nielemään ihan tosta vaan... jostain luin et hänen lapsi ollut kuiva 2,5kk asti
Alkuperäinen kirjoittaja oisko?:"älä pilaa lapsesi tulevaisuutta juomalla maitoa, mä vejän tupakkaa odotusaikana" -ninaTT???
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Älä ota niin vakavasti.
On katsos äitejä, jotka kaipaa kaikkia aktiviteettejä tunteakseen olonsa hyviksi ja eteviksi. Ja sitten on äitejä, jotka ovat sitä ilman että siitä tehdään sen suurempaa numeroa. :hug:
tiiän että ei pitäis ottaa vakavasti muttaku..ärsyttää |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja oisko?:"älä pilaa lapsesi tulevaisuutta juomalla maitoa, mä vejän tupakkaa odotusaikana" -ninaTT???
Jep!! vit..
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Älä ota niin vakavasti.
Ohi vaan, toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Älä ota niin vakavasti.
Ohi vaan, toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.![]()
omaiski sellasen taidon..no ei tää asia mun elämää haittaa,annanki tytölle huomenna kaksinkertasen annoksen LEHEMÄNmaitoo.. :kieh: ...
![]()