ärsyttää enempi kuin savanna..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memmu89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älä ota niin vakavasti.

On katsos äitejä, jotka kaipaa kaikkia aktiviteettejä tunteakseen olonsa hyviksi ja eteviksi. Ja sitten on äitejä, jotka ovat sitä ilman että siitä tehdään sen suurempaa numeroa. :hug:

Mutta arvaan kyllä ketä tarkoitat! Musta menee jo asiattomuuksiin ja joku saa vaikutteita siitä ja lakkaa antamasta lapsilleen tai itse lakka juomasta maitoa kun se on niin epäterveellistä! Tiedät varmaan ketä tarkoitan! Voi hitto mul menee hermo sen kanssa kun ym.ym.ym

"Aikuinen nisäkäs ei tarvitse maitoa missään muodossa. Sen PITÄISI olla kaikille ihan selvä asia, mutta ymmärrän miten vuosien toistamisen jälkeen helposti uskoo siihen, että maito on jotenkin oleellista."

joo eihän ihmisessä muuten mitään vikaa mut jos mulle tulisi aukomaan jotain ku poika on vieläkin vaipoissa niin en alkaisi nielemään ihan tosta vaan... jostain luin et hänen lapsi ollut kuiva 2,5kk asti

Alkuperäinen kirjoittaja en avannut tuota linkkiä vielä :
Mutta arvaan kyllä ketä tarkoitat! Musta menee jo asiattomuuksiin ja joku saa vaikutteita siitä ja lakkaa antamasta lapsilleen tai itse lakka juomasta maitoa kun se on niin epäterveellistä! Tiedät varmaan ketä tarkoitan! Voi hitto mul menee hermo sen kanssa kun ym.ym.ym

jepjep

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Älä ota niin vakavasti.

On katsos äitejä, jotka kaipaa kaikkia aktiviteettejä tunteakseen olonsa hyviksi ja eteviksi. Ja sitten on äitejä, jotka ovat sitä ilman että siitä tehdään sen suurempaa numeroa. :hug:

tiiän että ei pitäis ottaa vakavasti muttaku..ärsyttää |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
joo eihän ihmisessä muuten mitään vikaa mut jos mulle tulisi aukomaan jotain ku poika on vieläkin vaipoissa niin en alkaisi nielemään ihan tosta vaan... jostain luin et hänen lapsi ollut kuiva 2,5kk asti

joo ja justiinsajuu.. :laugh: arg....

Ihminen on nuorena fanaattinen ja suvaitsematon.
Useimmat saavat vastoinkäymisiä matkan varrella ja väsymys painaa eikä jaksa enää niin puuttua . Joutuu nöyrtyä ja tajuta että itsekään ei ole täydellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Älä ota niin vakavasti.

Ohi vaan, toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. ;)

Älä ota niin vakavasti.

omaiski sellasen taidon :laugh: ..no ei tää asia mun elämää haittaa,annanki tytölle huomenna kaksinkertasen annoksen LEHEMÄNmaitoo.. :kieh: ... :D

Älä ota niin vakavasti.

omaiski sellasen taidon :laugh: ..no ei tää asia mun elämää haittaa,annanki tytölle huomenna kaksinkertasen annoksen LEHEMÄNmaitoo.. :kieh: ... :D

Kyll se siitä: kuuden vuoden päästä sun ei tarvii enää edes yrittää, kaikki sujahtaa läpi korvien ihan huomaamatta. :D

Yhteistyössä