ärrinpurrin ( huutisasiaa )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miia

Vieras
annatteko aina palautetta automaattisesti asioituanne huutishommissa?
joteskin ärsyttävää olla anelemassa palautetta, kun on mahd. nopeasti ja asiallisesti koettanut hommat hoitaa. tekis mieli itse antaa negaa tai neutria siitä, kun ei anneta palautetta pyytämättä.

Ärsyttää ihan suunnattomasti, vaikka itsellä on jo palautteita paljon, ainahan sitä positiivista palautetta on mukava saada.

Tietää tavaran menneen perille ja olleen sitä mitä pitikin.
MUUTAMAN kerran on huutamani tuote ollut pikkasen jotain muuta kuin kuvittelin ja tuolloin en ole antanut ollenkaan palautetta...Mielestäni negatiivinen ja neutraali olivat liikaa, mutta myyjä ei positiivistakaan ansainnut, joten tällöin jätin palautteen antamatta kokonaan.
MUTTA tuota tapahtuu ÄÄRIMMÄISEN harvoin.

Yleensä annan palautteen heti kun raha tulee tilille tai vastaavasti, kun olen tuoteen saanut.Tällöin ei unohda niin helposti.

:)

Ja lisäyksenä...YSTÄVÄLLINEN muistutus unohtuneesta palautteesta tuskin ketäään haittaa, toisille palautten antamattajättäminen on ollut ihan inhimillinen unohdus ja ovat vain iloisia, kun toinen muistuttaa siitä.

Mä annan palautetta heti, kun kauppa on mun puolesta selvä. Mua kans ärsyttää ihmiset, jotka ei viitti antaa palautetta, mut en mä kyllä sen palautteen perään ilkee kyselläkään...Ja annan palautteeni kaupanteon perusteella, enkä antamatta jääneen palautteen perusteella.

Mä en enää anna palautetta myyjille, jotka eivät itse anna sitä maksun saatuaan. Myyjänä annan heti kun olen maksun saanut. En myöskään silti kerjää tai pyydä palautetta ellei sitä vapaaehtoisesti anneta.

Monet antaa palautteet viiveellä, koska ei ole aikaa olla jatkuvasti koneella. Ja joitain ei kiinnosta palautteet lainkaan. Ei kannata heti kysellä palautteen perään vaan odotella rauhassa pari viikkoa. Ei ole kunnon syy antaa negatiivista tai neutraalia palautetta jos ei joku ole antanut sinulle palautetta!

Itse annan heti ja suurin osa on antanut mulle myös heti.

Mutta sitten jos ei viikkoon ole kuulunu, oon laittanu mailia perästä, että oliko tuotteessa mahdollisesti jotain vikaa tms. kun ei ole palautetta kuulunu. Suurin osa on kiireen vilkkaa sitten ton jälkeen käyny laittamassa sen palautteen (ja kiitettävän, ei ollu ollu vikaa).

Mut sekin on mun mielestä vaan jokaisen ymmärrettävä, että kaikki ei välttämättä vaan ehdi sitä palautetta sillä sekunnilla laittamaan. Joskus siinä voi vähän kestää. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jfc:
Mä en enää anna palautetta myyjille, jotka eivät itse anna sitä maksun saatuaan. Myyjänä annan heti kun olen maksun saanut. En myöskään silti kerjää tai pyydä palautetta ellei sitä vapaaehtoisesti anneta.

Jos kaikki ajattelee, että "minä en anna palautetta jos toinen ei anna ensin" niin molemmat osapuolet odottavat ensin itse saavansa palautetta ja kun molemmat vain odottaa, niin lopulta kumikaan ei anna palautetta. Ei ostaja eikä myyjä!! Naurettava systeemi joten ei ihme, ettei palautteita tule :laugh:.

Alkuperäinen kirjoittaja jfc:

Mä ainakin odotan pari päivää sen jälkeen, kun olen postittanu, että se toinen ehtii samaan sen tuotteen. Siis jos hän vaikka tahtoo siitä jotain neuvotella (jos ei vastannukaan odotuksia tms.) Ei tosin kukaan ole vielä tahtonut neuvotella tai pettynyt tuotteisiinsa, mutta mun mielestä kaikilla mun tuotteilla on "palautus"oikeus, koska aina kuvan perusteella tuotteesta ei saa oikeeta kuvaa, vaikka ois kuinka hyviä kuvia.

Eli siis annan palautetta vasta, kun kauppa on tosiaan kokonaan ohi (ostajalla tuote ja tyytyväinen siihen). :)

Mä ainakin unohdan välistä antaa palautetta =( on vaan hyvä jos joku muistuttaa! Ja mua ei kyllä haittaa jos joku ei anna palautetta.Joillekki se ehkä on tärkeetä että KAIKISTA kaupoista saa palautteen,mutta mulle ei.

En anna palautetta ellei toinen osapuoli anna, itselleni palautteiden tärkeys katosi kun alkoi olla 150 positiivista koossa, annan kyllä aina palautteen jos toinen on antanut koska silloin tälle henkilölle palaute on tärkeää.

Mikä niissä palautteissa on niin tärkeää ??
Silloin ymmärrän jos on alle 10 pojoa mutta eihän niillä ole väliä kun paljon jo saanut positiivista.
Vai onko se sitten niin hienoa kun on paljon pisteitä.

Sinne omiin tietohin voi lisätä viestiksi että "annan palutteen palautteesta" tms. jos ne nyt on niin tärkeitä. Mutta enpä lähtis kyllä kauppakumppania kovistelemaan että missä palaute viipyy.
Jos joku mulle näin tekis niin olis kyllä vika kerta kun siltä ostan.

Alkuperäinen kirjoittaja huutislainen:
Mikä niissä palautteissa on niin tärkeää ??
Silloin ymmärrän jos on alle 10 pojoa mutta eihän niillä ole väliä kun paljon jo saanut positiivista.
Vai onko se sitten niin hienoa kun on paljon pisteitä.

Sinne omiin tietohin voi lisätä viestiksi että "annan palutteen palautteesta" tms. jos ne nyt on niin tärkeitä. Mutta enpä lähtis kyllä kauppakumppania kovistelemaan että missä palaute viipyy.
Jos joku mulle näin tekis niin olis kyllä vika kerta kun siltä ostan.

Joo jos lähdet negaa antamaan siitä et ei anna palautetta niin kyllä minä ainakin jättäisin huutamatta myyjältä. kyllähän sä kostonegan saat itsekin ja jos alkaa olla monta negaa samasta asiasta niin varmaan vähentää huutoja, en minä huutaisi riidanhaastajalta mitään, tulisi sellainen mielikuva että toi aloittaa riidan ihan kaikesta. Itseltäni on kerran ruikattu palautetta mitä en ollut ehtinyt antamaan kun vauva oli kipeänä, ärsytti kyl suunnattomasti tollanen ruikkaus.

Jotkut on ärsyttäviä kun ne sanoo että annathan palautteen/muistathan palautteen. Sitä antaa palautteen mutta takaisin ei tule. Kyllä sitä pitäisi itsekin huolehtia palautteesta jos sen saadakin haluaa.

Yhteistyössä