Murisenpa Huutonetistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kultakimpale

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
9 563
0
36
tai itse asiassa palautteen antamattomuudesta

Kaksi viikkoa sitten sulkeutui huutamani kohde ja sain myyjältä vakioviestin jossa oli tilinro ym ja toive "annathan palautteen, kun sitä enää niin harvoin annetaan" No maksoin sitten kohteeni ja jäin odottamaan pakettia. Paketti tuli toissa päivänä ja eilen annoin palautteen, mutta kappas myyjältä ei ole tullut minkäänlaista palautetta.

Itse kun olen myyjänä niin annan ostajalle palautteen, kun maksu on tullut tililleni.

Pikkuasia ehkä mutta ärsyttää, kun itse niin toivoo palautetta mutta omaa palautettansa antaa odottaa. |O Tässä on sentään jo kaksi viikkoa siitä kun kohde sulkeutui...

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
No ite annoit eilen, monet myyjät antaa sitten kun tietää paketin menneen perille. Koita nyt vaan rauhottua...

Eihän sen pitäis myyjän antamaan palautteeseen vaikuttaa meneekö paketti perille vai ei. Mun mielestä myyjä antaa palautteen, kun maksu tullut tilille ja ostaja kun saa paketin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nicola81:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
No ite annoit eilen, monet myyjät antaa sitten kun tietää paketin menneen perille. Koita nyt vaan rauhottua...

Eihän sen pitäis myyjän antamaan palautteeseen vaikuttaa meneekö paketti perille vai ei. Mun mielestä myyjä antaa palautteen, kun maksu tullut tilille ja ostaja kun saa paketin.

Näin minäkin ajattelen ja näin olen toiminut olen sitten ollut myyjänä tai ostajana

Mua kans aina välillä ärsyttää noi saamatta jääneet palautteet, varsinkin kun niitä on saanut vasta viitisenkymmentä, tosin ainakin parikymmentä on jäänyt saamatta.
Täs lähiaikoina oli paras, kun tyyppi tuli hakeen ostamansa tavaran meiltä kotoa ja itse otti puheeksi palautteen antamisen. No minä annoin palautteen suurinpiirtein, kun perävalot vielä näkyi... ja hän ei oo antanut vieläkään, kaupoista on varmaan kolmisen kuukautta.

Mun kone ei suostu antamaan palautetta :(
laitan aina s.postilla viestin et laitan palautteen kunhan pääsen koulun tai jonkun toisen koneelle.. Välillä voi mennä parikin kuukautta ennenkun pääsen antamaan palautetta.. Mut joo ihmettelen ap:n myyjää jos ei ite anna palautetta vaikka sitä pyytää vastapuolelta.

Yhteistyössä