Arrgghh!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uhma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uhma

Vieras
Nyt ottaa niin päähän kaikki!!

Mies on vaan itseensä ajatteleva tomppeli joka haluaa, että kaikki menee niinkuin hän tahtoo. Onneks on nyt töissä..
Likka kiukutellut koko päivän, on uhmis oikein kunnolla päällä.

Tekis niin mieli korkata tuo valkkaripullo jonka sain työkaverilta kesälomalahjaksi.

Siinä on vaan sellainen pikkujuttu, että tyttö on vielä hereillä ja tuo valkkari taitais kohota aikas nopeeta päähän kun en alkoholia tapaa käyttää.

mä kyllä ymmärrän miks ap pyytää anteeks. kohta tulee kamalat haukunnat siitä kuinka ap on vastuuton äiti jos juo sen pullon ja kuinka inhottava vaimo/naisystävä kun on tuollaisesta asiasta miehelleen vihainen, ja kaikki on palstalaisten mielestä tietysti ap:n syytä.
Mä olen kyllä sitä mieltä ap, että laita apsi ajoissa nukkumaan, ota lasi valkkaria, ja kun miehesi tulee kotiin haukut sen pystyyn.

Lähinnä pyysin anteeks sitä kun tein aloituksen vaikka se ei ketään kiinnosta. :/

Ja se on varmaa että miehen kotiutumista en odota. Pääsee vasta 23 ja sanoi sen jälkeen menevänsä työpaikkansa kuntosalille joka on auki 24h. Kotiutuu sitten kun kotiutuu. Ei paljoa kiinnosta

Yhteistyössä