A
"aloittaja"
Vieras
Kiitos kaikille tsemppareille tsempistä. Se tuli todella tarpeeseen. Ihan itku tuli kun luin teidän posiviitisten kommentteja. Tosiaankin nuo oliko vahinkoraskaus kommentit ovat juuri niitä jotka latistavat fiilistä mutta yritän ottaa ne toisesta korvasta sisään ja toisesta päästää pihalle. Ei ollut vahinkoraskaus kuten eivät seuraavat mahdollisetkaan, sillä kuulun siihen pieneen kansanryhmään joka ajattelee että Jumala tietää perheen lapsiluvun eikä halua elämää ehkäistä. Mutta väsymys tulee väistämättä vaikka elämässä olisi hyviäkin aikoja. Haluan silti pysyä arvojeni takana enkä lähde asiaa sen kummemmin kenellekään perustelemaan. Ihmettelijöitä mahtuu joukkoon, mutta onneksi niitäkin ketkä valintamme hyväksyvät.
Sinä joka kommentoit mieheni työtä, et tiedä asiasta valitettavasti mitään. Hän on mitä parhain isä ja mies eikä "nautiskele" liion tehdessään ruumiillisesti raskasta työtä ja joutuu pakon sanelemana olemaan erossa perheestään. Ja koska siitä saa hyvän korvauksen, en koe sen olevan meille ongelma. Saattaa moni vaimo uupua miehen työn vuoksi, vaikka olisikin kasista neljään töissä, jos työ vaika työt kotiin tai muuta sellaista.
Elämä on, eikä sitä ole helpoksi tarkoitettukaan. Jokaisella omat koettelemuksensa ja minulla tämä väsymys. Mutta positiivisuudella selviää, sen tiedän. Pitää vaan repiä se positiivisuus nyt kehiin! Ja te jotka tsemppasitte, autoitte minua kummasti!
KIITOS!
Sinä joka kommentoit mieheni työtä, et tiedä asiasta valitettavasti mitään. Hän on mitä parhain isä ja mies eikä "nautiskele" liion tehdessään ruumiillisesti raskasta työtä ja joutuu pakon sanelemana olemaan erossa perheestään. Ja koska siitä saa hyvän korvauksen, en koe sen olevan meille ongelma. Saattaa moni vaimo uupua miehen työn vuoksi, vaikka olisikin kasista neljään töissä, jos työ vaika työt kotiin tai muuta sellaista.
Elämä on, eikä sitä ole helpoksi tarkoitettukaan. Jokaisella omat koettelemuksensa ja minulla tämä väsymys. Mutta positiivisuudella selviää, sen tiedän. Pitää vaan repiä se positiivisuus nyt kehiin! Ja te jotka tsemppasitte, autoitte minua kummasti!