"asd"
Kodinhoitovinkkinä vessanpytyn pesuun liittyvä juttu: käytän vessanpytyn pesemiseen tiskiharjaa (siis tietenkin siihen hommaan on ihan oma tiskiharja, jolla ei sitten muuta pestä). Vessassa täytyy olla lattiakaivo, sitten suihkutan käsisuihkulla vessanpytyn märäksi joka puolelta, kansien alapinnatkin. Sitten suihkutan suihkepullosta pesuainetta pytyn pinnoille ja harjaan tiskiharjalla. sieltä sisältä harjaan tietenkin vessaharjalla, ylettyy paremmin. Sitten suihkutan vielä käsisuihkulla pytyn puhtaaksi ja pyyhin lastalla veden lattialta. Ai että tulee puhdas pytty ja lattia samalla. Sillä tiskiharjan kovilla harjaksilla saa joka kolon puhtaaksi pytystä.
Ikkunoiden pesemiseen ulkopinnoilta olen huomannut tosi käteväksi sellaisen (oisko Sini-tuotteen) lasta-/sieniyhdistelmän. Mulla on siihen jatkovarsi ja kierrän ämpärin kanssa pesemässä ikkunat ulkoa ilman jakkaraa. tosi nopeaa pesemistä ja uskomattoman puhdasta. pesuanineena on astianpesuaine.
Lisäksi olen huomannut, että painepesurilla on tosi kätevä pestä esim. matkarattaat ja muut lasten jutut. Tosi puhdasta tulee!
Ikkunoiden pesemiseen ulkopinnoilta olen huomannut tosi käteväksi sellaisen (oisko Sini-tuotteen) lasta-/sieniyhdistelmän. Mulla on siihen jatkovarsi ja kierrän ämpärin kanssa pesemässä ikkunat ulkoa ilman jakkaraa. tosi nopeaa pesemistä ja uskomattoman puhdasta. pesuanineena on astianpesuaine.
Lisäksi olen huomannut, että painepesurilla on tosi kätevä pestä esim. matkarattaat ja muut lasten jutut. Tosi puhdasta tulee!