"Arhinmäellä vauhti päällä – Heiluttaa punalippua Hakaniementorilla ja kehottaa kapinaan"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juu tässä olen ihan samaa mieltä. Samoja mietteitä herättää myös asetta huvikseen mukanaan kantava sekä sitä baari illan päätteeksi heilutteleva poliisi/ kansanedustaja. Hänenkin oletti olevan tolkun mies kunnes itse todisti toisin. Pistää miettimään...
 
Sinulle siellä naureskellaan. Miksi tulet pilaamaan ihmisten juhlan, jos
olet pataporvari. Mene Purran kesteihin irvistelemään ja jätä tämä palsta
rauhaan. Pyydä mukaasi Sanna-jankkaaja. Ehkä olet sama kirjoittaja.
Täällä naureskellaan Arhinmäen kaltaisille tulipuna-kommareille. Häivy itse palstalta, jos meno ei miellytä. Ota vaikka keikkatyö Alepoiden siivoojana. Ruotsissahan eläkeläiset tekevät keikkatyötä ahkerasti.
Sanna-jankkaaja voi minun puolestani tulla mukaan, tutustun aina mielelläni uusiin ihmisiin.
 
vierailija
Pysy sinä toisten rahojen kynijä edes yhtenä päivä viikossa poissa rehellisten ja työtä tekevien juttupalstalta.
Jätä myös tippaleivät väliin niin että ahterisi mahtuu ylileveään röhnötystuoliisi.
Ei tämä palsta ole yksin työssäkäyviä varten. Kyllä täällä on ja saa olla myös kotiäitejä, eläkeläisiä, työkyvyttömiä ja työttömiäkin.
 
vierailija
Ei tämä palsta ole yksin työssäkäyviä varten. Kyllä täällä on ja saa olla myös kotiäitejä, eläkeläisiä, työkyvyttömiä ja työttömiäkin.
Persutolettavat, että kaikki muut paitsi he ovat elämäntapatyöttömiä lusmuja.
Eläkeläisiä he pilkkaavat tällä palstalla loisina. Joten tuota paukutusta lukeneena
ei tullut mieleeni luetella kaikki viestisi ihmisryhmät.
Joku kirjoittaja keikaroi rummosanalla. Tällä vuosituhannella syntyneet luulevat, että he ovat ihmiskunnan ainoa sukupolvi, joka keksii uudissanoja. Minulle rummo on pasta ja persut ulostetta. Sitä vahvempi sana menee valvojan haaviin.
Luin vappupuheita. Olen samaa mieltä siitä, että hallitus nurin. Purran oikeistohallitus (lainasin vappupuheesta) on Suomen surma pahimman laatuisena syöpänä, johon ei tepsi mikään hoito.
 

Yhteistyössä