argh..treffit varattujen kanssa on aina epävarmaa..

IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mitäs tuo muille kuuluu ...
Tätä miekin ihmettelen..
Pyöritäppähän vaikka koko kyläs ukkoja, mut miksi sitä pitää mainostaa muille vielä??Ällöttää, sekä sinä että ne äijät.. :x :x
mikäs minussa ällöttää prkl. mä en tietääkseni ole aapeetä pannu. :LOL:
tarkotin tolla kuulumis asialla sitä että mitä se kenekään päätä rassaa jos joku panee ketä haluaa :attn:
En mie sinuu tarkottanutkaan, vaan ap:tä ja niitä sen panemia varattuja miehiä.
Sori, viittasin väärin.. :ashamed:

Ja sinusta olis mukavaa jos joku (yh,tai olipa vaikka sinkkukin) mies vikittelis vaimoas?
 
vieras
Mitä sä ajattelisit jos olisit varattu ja onnellisesti (omasta mielestäsi ) yhdessä ja sitten saisit tietää että äijä panis jotain heitukkaa? Vai oletko parisuhdeasioissa polyamorinen?
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä sä ajattelisit jos olisit varattu ja onnellisesti (omasta mielestäsi ) yhdessä ja sitten saisit tietää että äijä panis jotain heitukkaa? Vai oletko parisuhdeasioissa polyamorinen?
no tässähän vasta tyhmä kysymys.

heittäsin ukon tietysti pihalle. jos ukko panee jotain heitukkaa se on ollu ukon valinta. ei heitukan. heitukka jatkakoon elämäänsä kuten parhaaksi näkee.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä sä ajattelisit jos olisit varattu ja onnellisesti (omasta mielestäsi ) yhdessä ja sitten saisit tietää että äijä panis jotain heitukkaa? Vai oletko parisuhdeasioissa polyamorinen?
no tässähän vasta tyhmä kysymys.

heittäsin ukon tietysti pihalle. jos ukko panee jotain heitukkaa se on ollu ukon valinta. ei heitukan. heitukka jatkakoon elämäänsä kuten parhaaksi näkee.
Kysyinkin ap:ltä ;)
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä sä ajattelisit jos olisit varattu ja onnellisesti (omasta mielestäsi ) yhdessä ja sitten saisit tietää että äijä panis jotain heitukkaa? Vai oletko parisuhdeasioissa polyamorinen?
Itse katsoisin kyllä peiliin, jos mieheni mua pettäisi. Ei kukaan petä jos oma parisuhde toimii. Omalta kohdaltani voin sanoa et mieheeni olisin pettynyt ja vihainen mut tuskinpa alkaisin toista naista syyttämään. varattu tekee sen päätöksen et pettääkö vai ei.
 

Yhteistyössä